Outfit of the day – oranje hemdje

In mijn shoplog van vorige week konden jullie al zien dat ik een oranje blouse had gekocht bij de Forever 21. Hoewel ik een x-small had besteld viel hij vrij groot uit toen ik hem aanpaste. Jammer want stiekem was dit mijn favoriete item toen ik de bestelling plaatste. Ik had twee opties, ofwel stuurde ik het blousje terug, ofwel probeerde ik er iets van te maken. Ik koos voor de tweede optie en vandaag toon ik jullie mijn outfit of the day. Inclusief het veel te grote blousje.

Wat droeg ik van kleren
Oranje blouse – Forever 21
Jeans – Pimkie
Schoenen – Shoe Discount
Ketting – uit oma’s sieradenkistje
Oorbellen – Camaieu

 

 

 

 

 

 

7 gedachtes over “Outfit of the day – oranje hemdje

  1. Ondanks dat hij te groot was, heb je het perfect opgelost door hem in je broek te stoppen! Je maakt er meteen een nieuwe look van, vroeger was dit echt hot, maar je moderne twist eraan is zo gaaf!

Geef een reactie

