At the moment – 16 augustus 2012

Jlovesbeauty wordt vaak onder de zogeheten categorie ‘Beautyblog’ ingedeeld. Niet vreemd aangezien er vaak beautygelateerde artikelen verschijnen. Toch is Jlovesbeauty vooral een plek waar ik mijn persoonlijke ideeën, interesses en ditjes en datjes met jullie wil delen. Aangezien er de laatste week veel leuke momenten geweest zijn, en er nog heel wat gepland staan vond ik het wel weer tijd worden voor een at the moment artikel waarin ik jullie een kleine update geef over mijn leven en gewoon even een korte babbel (hoe je zeg je dat als je alles neerschrijft??) met jullie wil houden.

Laten we beginnen met het niet zo fijne nieuws (voor mezelf dan). Volgende dinsdag start ik met mijn eerste herexamen en pas 3 weken later op 5 september ben ik klaar met studeren. Er breekt dus een periode aan van veel studeren, traantjes, hyperactieve momentjes. Geen nood ik heb zoveel mogelijk artikelen ingepland zodat jullie niets van deze dipjesperiode hoeven te merken en ik mij volop kan concentreren op mijn studies.

Omdat ik zo’n 3 weken opgesloten zal zitten in een klaslokaal of op mijn kamer heb ik de voorbije week enkele leuke dingen gedaan. Kwestie van positief ingesteld aan mijn herexamens te kunnen beginnen. Zo ben ik vorige dinsdag naar een gratis mini-optreden van Shaggy gaan kijken. Je weet wel, mister lover lover of mister boombastic. Zijn optreden was niet echt super te noemen aangezien de muziek 2 keer uitviel en hij amper de helft van zijn liedjes zong. Gelukkig was de sfeer goed. Mocht je het afvragen waarom Shaggy naar Ieper kwam, hij kwam zijn nieuwe single voorstellen in Villa Vanthilt (voor de nederlanders onder ons, dit is een soort talkshow die elke avond live wordt uitgezonden vanop de grote markt waar ik woon).Laten we hopen dat er volgende week ook enkele grote namen gepland staan want tegen zo’n gratis optreden zeg ik nooit neen.

En uhm omdat mijn filmtalenten blijkbaar niet zo super zijn (bevende camera door het dansen en mijn prachtige zangstem, ja ja, die de zangers overstemmen) heb ik een mini-filmpje van youtube gehaald.

Verder heeft mijn zus iets ontzettend leuk gekocht, misschien weet je het maar ik ben een echte zumba-lover. Tijdens het schooljaar ga ik elke maandag samen met mijn zusje naar de zumbales om een uurtje te staan shaken. Pech voor ons want in de zomervakantie is er geen zumbales en daalt onze conditie terug ver onder het vriespunt. Om dat niet meer te laten gebeuren kocht mijn zus onlangs zumba voor de Wii. Een computerspulletje waar je dus zumba moet doen voor de tv. Heel erg grappig, leuk en ook wel een beetje lastig. Ondertussen hebben we onze mannen ook al aan het dansen gekregen maar of dat zo’n succes was laat ik aan jullie verbeelding over 😀

 

Aangezien ik dit een at the moment artikel noem moet ik ook wat meer vertellen over wat ik vandaag allemaal ga doen. Deze morgen en middag ga ik leren, leren en nog eens leren. Heel erg spannend allemaal maar we doen het voor het goede doel. Om het wat gezelliger te maken heb ik trouwens enkele geurkaarsjes op mijn bureau aangestoken. Al is het nu wel heel erg puffen geblazen aangezien het zonnetje al van vanochtend vroeg aan het schijnen is. Vanavond ga ik werken aan mijn blog, hoewel ik over geen planskills beschik, wil ik zoveel mogelijk artikelen inplannen. Ideeën heb ik momenteel genoeg en als ik jullie nieuwsgierig mag maken dan kan ik verklappen dat ik net iets heel erg leuks uitgetest heb voor mijn blog. 

Oeps dit is niet zo’n interessant artikel geworden als ik in gedachten had. Laat me weten of jullie vroeger ook zo’n fan waren van mister boombastic en of jullie een artikel willen over de zumba wii?

 

 

Groetjes
Jody 

5 gedachtes over “At the moment – 16 augustus 2012

  1. Moest ik het hebben geweten dat Shaggy in Ieper was zou ik zeker ook eens gegaan zijn :p wel jammer dat de muziek 2 keer uitviel. Veel succes met studeren! x

    • Ja, dat viel mij ook al op! God, wat een prachtig handschrift zeg! Ik zeg, doen die review over de zumba Wii vele zullen hier baat bij hebben. 😀 Ik was trouwens geen fan van de Boombastic, ik kon ze eerlijk gezegd niet, misschien omdat ik teveel naar de Backstreet Boys keek. :’) Gaaf trouwens dat je even Shaggy bij kon wonen, altijd leuk om te zien! Good luck met je herexamens. 🙂

  2. Leuk artikel, vooral het zumbadeeltje vind ik wel tof =D
    Ik wou ook eerst naar Shaggy gaan zien, maar het is er dan niet van gekomen omdat het middenin de week viel.
    Veel succes met je herexamens!

Plaats een reactie