Look: Shy Flamingo

Herken je dat gevoel, je hebt helemaal niets nodig uit het kruidvat maar uit verveling ga je toch even binnen. Al snel sta je voor de make-upschappen van Catrice en Essence en hoewel er al een volle kast nagellak, oogschaduw en lippenstift in je kamer staat neem je toch enkele make-upjes mee. Vol vreugde ga je naar de kassa en reken je je mooie kleurtjes lippenstift af. Thuisgekomen merk je pas dat die nieuwe kleur je eigenlijk helemaal niet staat en hoe mooi de kleur ook in zijn huls is, hij verdwijnt ergens onderin de doos lippenstiften klaar om er een hele tijd niet meer uit te komen.

Ik had dit met ‘shy flamingo’ van Catrice, een knaloranje/rode kleur lippenstift met een grove glitter. Ontzettend mooi in zijn huls maar vreselijk op mijn lippen. Omdat ik het zo jammer vond dat die prachtige kleur me niet stond ben ik wat beginnen spelen met mijn make-up. Uiteindelijk heb ik een look gevonden die men oranje lippen niet zo vreemd doet lijken.

Omdat een felle kleur lippenstift al een redelijk grote eyecatcher is vind ik het mooist om verder niet zoveel make-up te dragen. Voor deze look heb ik enkel een laagje tinted moisturizer van Essence op, een lichte kleur oogschaduw, een lijntje zwart oogpotlood op mijn wimperrand en een fijn laagje mascara. That’s it, en net door dit feit is deze look perfect voor dagen met zomerse temperaturen.

 Gebruikte producten
Essence – tintid moisturizer
Urban Decay Naked Palette – Virgin
UrbanDecay Naked Palette – Toasted
Luminelle oogpotlood – Zwart
Essence get big! Lashes mascara – volume boost
Catrice ultimate shine lipstick – Shy Flamingo

 Let trouwens niet teveel op mijn wenkbrauwen, deze worden de komende dagen flink onder handen genomen.

 Q: Wat vind jij van felle lippen? Hot or not.

7 gedachtes over “Look: Shy Flamingo

  1. Hey

    Zo grappig!
    Ik herken je verhaal volledig en het beste van al ik heb op dezelfde manier Shy Flamingo van Catrice gekocht! Eens in de auto deed ik een paar keer de lipstick over mn lippen en ik verschoot me een bult toen ik in de spiegel keek! Zo fel!
    Maar ik lette de volgende keren beter op bij het schminken, 1 keer (2 keer max) over mijn lippen gaan is genoeg.
    Mooie look trouwens.

    Groetjes Muriel

Geef een reactie

