OOTD: In love with my hat

Oh boy, wat is het warm buiten zeg! De thermometer geeft meer dan 35 graden aan en zelf in de schaduw is het puffen en blazen geblazen. Toch was ik gek genoeg om mijn hoedje uit de kast te halen. Vandaag een eerder casual outfit.

Wat draag ik?
Topje – Forever 21
Short – C&A
Armband – SIX
Hoedje – Nicky Vankets
Schoenen – uit mama’s tienerjaren

 

6 gedachtes over “OOTD: In love with my hat

  1. je hoedje vind ik echt geweldig! Ik vind het zo leuk dat dit terug in de mode komt, als is het maar met voorzichtige stapjes, want bijlange niet iedereen heeft de moed ervoor om het te dragen (heb ik de indruk althans). Een Nicky Vankets dan nog, zal waarschijnlijk heel wat gekost hebben🙂 over hoedjes mag je gerust nog posten in de toekomst! x

  2. Ik vind de outfit je echt staan, maar ik zou het t-shirt niet in mijn broek stoppen.. ikzelf vind het een beetje een don’t.. Ik hou van de armband ! =D

  3. Geweldige outfit, ik vind het zo leuk staan, je shirt in je broek! Dat maakt het zo nonchalant en vrouwelijk, niet slobberig en meh. Ik vind het een geslaagde outfit!

Geef een reactie

