Nailart fototutorial: Striped nails

Ik ben gek op nailart, zolang het maar niet te moeilijk of ingewikkeld te maken is. Zo begin ik niet aan water marble nailart en zijn heuse mini-schilderijen op mijn nagels veel te hoog gegrepen voor mijn beperkte nailarthandigheid. Wat ik wel nog net aankan is nailart via tape. Vandaag een simpele nailart die je nagels meteen omtovert in heuse gestreepte snoepjes. Al hadden mijn zomerse nagels wel wat strakker gemogen. Benieuwd hoe je dit kunt maken? Klik op lees verder voor de fototutorial.

Even beginnen met wat je nodig hebt om deze nailart op je nagels te toveren. Allereerst heb je tape (ik vond enkel tape in een rare bruine kleur) en een schaar nodig. Verder heb je 3 verschillende kleuren nagellak nodig. Omdat ik het ombre-effect wel leuk vind koos ik 3 koraal/oranje kleuren. Tip is om op voorhand even op een blaadje papier te testen of de 3 kleuren niet met elkaar vloeken.

Ik koos voor volgende lakjes:
–       Catrice – 830 Salmon & Garfunkel
–       Essence – 93 C’est la vie!
–       NYC – 221 Spring Street

Op naar de tutorial:

Allereerst breng je een laagje nagellak aan, ik koos om de lichtste kleur eerst aan te brengen. Daarna snij je een stukje tape af die je op je schuin op je nagel kleeft. Aandachtspuntje is dat je best wacht tot je nagellak volledig droog is anders kan het wel eens een heel erg grote knoeiboel worden. Eenmaal de tape is aangebracht breng je opnieuw een laagje nagellak aan, in een andere kleur deze keer. Verwijder zachtjes de tape en herhaal deze stap voor de laatste kleur nagellak. 

Q: Wat vinden jullie van dit soort nailart?

 

6 gedachtes over “Nailart fototutorial: Striped nails

Geef een reactie

