Picture time #9

1 keer in de maand laat ik jullie een kijkje in mijn leven nemen. Vandaag toon ik jullie wat mij de voorbije weken heeft bezig gehouden. Niets indrukwekkend aangezien ik vooral moet leren voor de herexamens. Maar toch heb ik enkele leuke dingen meegemaakt. Alvast veel plezier met mijn foto’s van augustus..

De laatste tijd begon de lade waarin ik mijn oogschaduw bewaar gevaarlijk vol te geraken, dus na alles even grote kuis gehouden te hebben hou ik dit nog over. 

Lief slakje in de tuin..

Tijdens het leren brengt mijn mama me altijd een tussendoortje, onlangs bracht ze een doosje chocoladedonuts mee die zowel in mijn smaak als die van mijn hond vielen.

Misschien weten jullie dit niet maar ik draag al een bril sinds mijn 7 jaar. Ik vind het nog steeds vreemd om foto’s van mezelf met bril te zien maar deze foto is een soort voorsmaakje van een make-uptutorial speciaal voor brildragers. Stay tuned want ik plaats hem snel online.

Het perfecte tussendoortje voor dit warme weer, een mini-fruitsalade met druif, pruim en perzik.

Gespot in de Metro, de nieuwe reclamecampagne van H&M, prachtige foto’s al ben ik niet zo’n fan van de zwaar aangezette wenkbrauwen.

Mijn favoriete ontspanning na het vele leren, een avondje Villa Vanthilt.

Zo zie je maar dat nailart mij niet altijd lukt, ik had dit leuke ideetje gespot op het youtubekanaal van cutepolish, al is mijn versie een beetje heel erg mislukt.

Hay there, ik had even mijn nieuwe haardonut uitgeprobeerd en liep dus de hele dag met een grote dot op mijn hoofd.

S nachts samen met het vriendje en zus naar huis wandelen door een onverlicht straatje. Mijn zus had het briljante idee om elke 3 meter een foto te nemen zodat we op geen vieze dingen zouden stappen. Leverde alvast een hele reeks ‘speciale’ foto’s op.

Even spelen met kleurtjes oogschaduw.

That awkward moment dat je beseft dat je nagellak matcht met je tandenborstel.

Samen met de familie genieten van de ondergaande zon. 

Mijn zus haar hond was een weekje bij ons op vakantie en hij nam zijn taak als waakhond heel ernstig.

Onlangs kocht ik seizoen 5 van How I met Your Mother. Ik blijf dit zo’n fantastische serie vinden en de dvd’s worden steeds maar schattiger. 

6 gedachtes over “Picture time #9

  1. Ik vind een bril je echt leuk staan joh!🙂 Wow, je oogschaduwstash ziet er ook weer netjes en opgeruimd uit. Altijd fijn als je een beetje een overzicht hebt. Haha, slim om elke keer een foto te maken, wij hebben dat ook wel eens, maar je hebt van die apps met een zaklamp, zie je iedereen dat ding aandoen, alles verlicht, geniaal. :’)

Geef een reactie

