OOTD: Strikjes panty

Is jlovesbeauty in een fashion blog aan het veranderen? Neen hoor, ik kon na 2 weken uitzonderlijk warm weer niet meer wachten om mijn nieuwe strikjes panty aan te trekken. En dus trok ik met mijn camera naar buiten voor een outfit of the day.

Mijn outfit is kort geworden en aangezien ik normaal enkel rokjes/jurkjes draag die net tot boven de knie komen is het heel hard wennen. Zo ben ik altijd elegant in de weer om mijn rokje naar beneden te trekken. Verder heb mijn outfit heel erg simpel gehouden zodat mijn strikjes benen alle aandacht krijgen.  

Wat draag ik?
Blauw hemdje – C&A
Kanten jurkje – C&A
Strikjes Panty – Veritas
Sleehakken – Pimkie
Ketting – Van oma’s juwelenkistje

12 gedachtes over “OOTD: Strikjes panty

Geef een reactie

