Catrice ultimate colors – 230 Glamourize me

Momenteel druppelen de nieuwe producten van Essence en Catrice in de schappen van het Kruidvat. Zo ook in Kortrijk, en na een gemiste trein besloot ik even een kijkje te nemen in het Kruidvat. Besloten om veel geld uit te geven kwam ik van een kale reis terug want behalve een lipstick van Catrice kocht ik niets omdat de producten niet zo speciaal zijn. Ogja goed voor mijn portefeuille. De lipstick die ik kocht kreeg de naam ‘230 Glamourize Me’, een prachtig kleurtje waar ik de komende herfst veel van ga genieten. Vandaag mijn mening.

 

‘Glamourize me’ komt uit de Ultimate Colour collectie. De lipstick komt in een blinkende zwarte huls en hoewel ik heel erg van fleurige verpakkingen hou is deze een pareltje voor het oog. Leuk detail is het stickertje onderaan de lipstick de kleur kreeg van de lipstick. Handig voor de beautylovers die snel snel hun favoriete lipstick in hun grote lippenstiftenverzameling moeten zoeken.

De kleur die ik kocht maakt deel uit van het nieuwe assortiment en eerlijk wanneer er geen ‘NEW’ stickertje op de kleur had gehangen ging mijn oog niet op deze lipstick gevallen zijn. Maar gelukkig zag ik dit pareltje liggen want wauw wat een mooi kleurtje. ‘Glamourize me’ is een donkerroze kleur die ook wel naar het lichtpaarse neigt. Wat deze lipstick zo mooi maakt is de glitter die de lipstick bevat. Een knallend kleurtje die ook subtiel kan gedragen worden.

Op de site van Catrice vond ik het volgende over de Ultimate Colour lipsticks:

Krachtige, rijke kleuren met een perfecte dekking en glans,
plus een zachte, crèmige en langhoudende textuur: kleuren op hun mooist – urenlang”

En inderdaad ‘Glamourize me’ smeert vlot uit en is goed gepigmenteerd. Maar toch zoals alle lippenstiften is bijwerken na een paar uur noodzakelijk. Toch overleefde hij bij mij makkelijk een drankje. Wat kan ik er nog meer over zeggen dan dat ik grote fan ben van deze lipstick.

Catrice vernieuwde recent hun assortiment en ‘Glamourize me’ is één van de twee nieuwe kleuren lippenstift. Te koop in het Kruidvat voor 3,99 euro per stuk.

 

 

11 gedachtes over “Catrice ultimate colors – 230 Glamourize me

  1. Pingback: Review: Catrice Ultimate Colour Lipsticks – Frozen Rose en Princess Peach | jlovesbeauty

Geef een reactie

