Eye of the day: Smokey Blue

Mijn zus moet binnenkort naar een trouwfeest en hoewel ze meer make-upervaring heeft dan mij (enkele jaren terug volgende ze een reekst make-uplessen) vroeg ze me onlangs of ik haar make-up wou doen. Haar enige eis was dat het een smokey eye moest zijn. Voor mij heel heftig en buiten een probeersel uit een ver verleden (klik) heb ik nog nooit een smokey eye gemaakt. Daar maakte ik vorig weekend verandering in en ik teste die smokey eye even op mijn eigen gezicht uit. Weliswaar in een blauwe variant. Lees verder voor meer foto’s.

Gebruikte producten
Park Avenue – foundation
Catrice – Skin Finish Compact Powder
Essence – Coverstick
Urban Decay – Gummetal
Urban Deacy – Creep
Catrice eyeshadow – En Vogue
Urban Decay – Virgin
Urban Decay – Toasted
 Urban Decay – Sin
NYC lipgloss – 578 Bowery Blush

Q: Wat vinden jullie van dit soort heftige Smokey eyes?

8 gedachtes over “Eye of the day: Smokey Blue

Geef een reactie

