Bershka: my new shoes

Hoii hoii, hier ben ik terug. Ik had maar voor een aantal weken artikelen ingepland en omdat ik nog wat herexamen moest maken had ik dus geen tijd over om te bloggen.   Maar gisteren maakte ik mijn laatste examen en vandaag heb ik dus officieel vakantie! Wat ik de komende weken ga doen? Wel er staat een shoppingtripje naar Antwerpen gepland (waar ik hopelijk in de MAC wat geld ga kwijtspelen) en waarschijnlijk zet ik morgen ook een stapje naar de winkels want hé ik heb lang genoeg achter mijn bureau gezeten. En tuurlijk ga ik de komende dagen druk met mijn blogje aan de slag, ik heb namelijk genoeg ideeën en projecten waarvan ik sta te popelen om ze online te zetten.

Genoeg inleiding, want waar ik het vandaag met jullie over wil hebben zijn mijn nieuwe schoenen die ik gisteren kocht. Ik ben al langer op zoek naar een paar deftigere hakken voor komende winter en hoewel ik heel wat schoenen heb ben ik vrij kritisch in wat ik koop, het moet een soort van liefde op het eerste zicht zijn voordat ik schoenen koop. En had ik gisteren even geluk zeg want daar stond het paar van mijn dromen voor 49,99 euro. Heel erg simpele enkelbotjes in een cognac kleur. Leuk detail zijn de ritsen die aan de buitenkant zitten. Kan al niet wachten tot het weer wat kouder wordt zodat ik deze beauties aankan.

Zo dit was even een klein artikeltje om er na een weekje terug wat in te komen. Vanaf morgen staat er terug elke dag een artikel online.

q: Staan er jullie de komende weken leuke shoppingtripjes te wachten?

9 gedachtes over “Bershka: my new shoes

Geef een reactie

