Essence LE Cherry Blossom girl – Blush

Iedereen heeft wel zo’n product waar je van denkt ” hoe heb ik hier ooit zonder gekunnen?”. Wel dit heb ik met blushes. Sinds ik ontdekt heb dat blushes me een gezonde bles op de wangen tovert kan ik er niet meer zonder. Niet raar dus dat ik niet kon weerstaan aan de blush uit de nieuwe LE van Essence. Kort gezegd is deze blush een pareltje. Vandaag mijn mening.

De Cherry Blossem Limited Edition van Essence is er eentje om bij weg te dromen. Prachtige kleuren lippenpotlood, een highliter gepropt in een vrouwelijke verpakking en dan nog een blush die absoluut zijn goedkope prijs niet toont. I love it!

De blush komt in een zwarte ronde plastieken huls waarop de naam van de Limited Edition staat. Simpel maar mooi. Waar ik het meest over te spreken ben is de vrouwelijke bedrukking van de blush zelf.  

De blush bevat 2 kleuren. Bovenaan een koraalrode kleur met shimmer en onderin een lichtroze kleur die dezelfde shimmer bevat. In de blush staat het patroon van een bloementak gedrukt. Van dit soort verpakkingen wordt ik onmiddelijk gelukkig.

De pigmentatie van de blush is redelijk maar geeft me geen WAUW effect. Aan de andere kant is dit positief zodat je niet bang hoeft te zijn voor te roze wangetjes, maar dat je de kleur subtiel kunt opbouwen. Dit is zo’n blush die perfect is voor dagelijks gebruik. Vooral wanneer ik de twee kleuren samen gebruik vind ik hem prachtig!

De Cherry Blossom LE van Essence ligt momenteel in de kruidvat schappen. De blush kost 2,95 euro voor 9 gram product. Lekker budget dus!

En even off topic, mocht je je afvragen waarom er gisteren geen artikel online kwam. Mijn zus kocht gisteren een franse bulldog pup en wat kan ik zeggen, het schrijven van een artikel is er niet meer van gekomen aangezien de pup zo schattig. Nog even een fotootje als extraatje.

7 gedachtes over “Essence LE Cherry Blossom girl – Blush

  1. Wow! Prachtige blush, misschien een brutale vraag maar kan jij makkelijk aan deze blush komen? Zo ja, zou jij eventueel voor mij voor een blush willen kijken? Ik wil deze namelijk heeeel graag hebben maar kom maar niet in de buurt van Duitsland of Belgie:-)

Geef een reactie

