Picture time #10

Koortsaanvallen, heel veel traantjes, zieke puppys, avondles frans, teleurstellend rapport, nog meer traantjes, gezwollen ogen, gebarsten lip door een spelletje met het metekindje, gecrashte laptop, bijna niet te geloven maar nog meer traantjes.. zo kan ik mijn voorbije week het best omschrijven. Niet zo positief dus maar gelukkig staan er de komende dagen positieve dingen gepland. Om het even goed te maken dat mijn blogje de voorbije week weeral niet zo actief was heb ik voor vandaag een ‘pictures of the month artikel’ inclusief een paar schattige pupyfoto’s. 

Wat te doen als je 38 graden koorts hebt en niet uit de zetel weg kan. Wel dan sla ik aan het lezen. De voorbije dagen moest de trilogie van ‘the hunger games’ eraan geloven. Brr wat zijn de 2 laatste boeken spannend. Heb ze in één ruk uitgelezen en vind het stiekem jammer dat er geen vervolg meer te vinden is. 

Vorige maandag ging ik met een vriendinnetje naar Antwerpen. Hoewel ik niet normaal met zakken kleding thuiskom vond ik deze keer mijn ding niet. Ik kocht dan ook enkel een paar nieuwe ballerina’s van The New Look.  

Ik heb nogal dik haar waar ik geen weg mee kan. Het werd dan ook tijd voor een nieuw kapsel. Deze keer ging ik voor een simpel laagjeskapsel dat ik makkelijk los kan dragen. Het is weer wennen dat ik zo weinig haar op mijn hoofd heb staan.. 

Dat ik de voorbije dagen ziek was, was de ideale kans om op de nieuwe pup van mijn zus te babysitten. Wat een lief en schattig hondje zeg! Haar naam is Babette en ik ben er helemaal verliefd op. Hier lag ze me rustig gezelschap te houden terwijl ik ziek in een dik deken gewikkeld lag.

Ja zoals ik al in de inleiding zei, mijn resultaten van de herexamens zijn weer teleurstellend. Omdat ik niet zo snel opgeef zit ik vanaf nu elke donderdagavond in het avondonderwijs om frans te volgen. De eerste les zit er alweer op en stiekem vond ik het leuk. Ja de manier van lesgeven en het concept dat alleen volwassenen die willen leren de les volgen spreekt me heel erg aan.

Ik had even nood aan wat nieuwe decoratie in mijn kamer. Deze plastieken tulp bloemen vond ik in de kamer van mijn zus. Aangezien ze ze niet meer gebruikt heb ik hem ingepalmd en in een vaasje gepropt. Staat leuk toch?

Lekker kleuren met het metekindje. De paarse streepjes zijn van de hand van mijn metekindje, het roze neusje heb ik gekleurd..

Dubbele kin, rare lach, maar het schattige hondje maakt de foto goed.

Rarara, wat ben ik aan het koken..

Sinds kort heb ik een verslaving grote ringen. Deze 2 draag ik standaard aan mijn middelvinger. Vind ik gewoon leuk staan. 

Even wat gekliederd met mijn nagellakjes. Deze nailart kwam tevoorschijn en stiekem vind ik hem best goed gelukt. Laat me weten of jullie hiervan een artikel willen zien.

En dan krijg je opeens een mailtje van ‘royalty-fashion.nl’ dat je geselecteerd bent voor de Blogger Style Contest. Ik ben nummertje 9 en binnenkort vertel ik jullie hier meer over. Voor nu vraag ik jullie eventjes om te stemmen via http://www.royalty-fashion.nl/blog-bloggerstyleconteststemmen#.UFNmWMlXsed 

Veel liefs
Jody

6 gedachtes over “Picture time #10

  1. Ah, terrible dat je her niet zo goed gaat, maar de pup maakt alles goed! Babette is echt een cute naam, vind het zo lief als ze in het begin zo slapen. ^^ Good luck met je her! 🙂 Gefeliciteerd met je nominatie bij de Blogger Style Contest, love your new hair btw!

Geef een reactie

