What to wear? Esprit

Ik heb wel al eens laten vallen dat ik thuis de jongste ben van 3 meisjes. Mijn oudste zus komt volgend jaar 30 en hoewel we verschillen in heel wat jaren zijn we toch close. Ons grootste verschil is dat het lijkt alsof we beiden in een andere wereld leven. Ik maak me druk om mijn diploma, rijbewijs en andere dingen die mijn leven pas echt laten starten, terwijl mijn zusje al getrouwd is, vast werk heeft en mama is van een prachtig zoontje. Logisch dus dat we ook een verschillend beeld hebben van kleren. Ik kan haar stijl het best omschrijven als comfortabel opgekleed, want ja mijn zus ziet er altijd uit om door een ringetje te halen. Ik daarintegen vind het fijn om met kleding te experimenten ook al leidt dat soms tot niet zo’n geslaagde combinaties. Af en toe gebeurd het echter dat onze kleding elkaar overlapt, ik liet mijn zusje onlangs kennis maken met de forever 21 en mijn zus liet me op haar beurt de webshop van Esprit ontdekken.

Mijn ervaring met Esprit gaan terug naar mijn kinderjaren toen ik een heleboel jurkjes en truitjes van dit kledingmerk mijn kleerkast had hangen. Met het ouder worden verdween mijn interesse in hun kleren en focuste ik me vooral op de ‘pimkie’ en andere iets jongere kledingmerken. Tot een tijdje terug toen mijn zus me meesleurde naar de Esprit en ik verbaasd merkte dat er best leuke kledij te vinden was. Ondertussen is de Esprit één van mijn vaste stops tijdens het winkelen geworden en ben ik grote fan geworden van hun schoenencollectie.

Onlangs snuffelde ik even rond op de webshop van esprit en omdat mijn winkelmandje bijna ontplofte besloot ik om enkele collage’s te maken waarin ik jullie toon wat ik de komende herfstperiode zou aantrekken als ik flink zou mogen shoppen. Alles komt van Esprit

1234

Mijn favoriete herfstkleuren zijn okergeel en bruin. Niet raar dus dat ik een outfit samenstelde in deze kleurencombinatie. Het jurkje staat schattig maar door de boots en jas is de complete outfit iets stoerder. Deze outfit stelde ik samen door de armband. Het leer staat stoer maar de schattige bedeltjes maken de armband zacht en vrouwelijk. Ja, dit soort outfit vind ik geweldig. Vooral omdat wanneer je deze outfit combineert met een overgooier en een paar panties deze outfit perfect kunt dragen in de winter.

12345

De herfst vind ik ideaal om mutsen en hoedjes boven te halen. Ze beschermen je haar tegen de regen en zijn lekker warm wanneer je ’s morgens vroeg de deur uit moet. Mijn voorkeur gaat uit naar de hoedjes. Zelf als je een vrij casual outfit draagt zie je er meteen uit alsof je uit een retro film gestapt bent. Niet raar dus dat een hoedje de enige accesoire is in bovenstaande outfit. Bij deze heb ik een simpel rood rokje gecombineerd met een bloesje en een paar enkellaarsjes met hak. Hierop zou ik een warme rode jas dragen. Ik ben trouwens helemaal weg van het model die de jas heeft. 

12345

De herfst kan nogal onvoorspelbaar zijn als het op het weer aankomt. Daarom vind ik het leuk om een trui met een makkelijke broek te combineren. Indien het te warm wordt kan de trui makkelijk afgegooid worden. Bij koud weer kan een sjaaltje de oplossing bieden. Verder heb ik deze outfit gecombineerd met een prachtig gouden horloge en paar makkelijke schoentjes. De kwastjes maken de outfit trouwens meteen vrouwelijk. 

Naar welke collage gaat jullie voorkeur uit en kenden jullie de webshop van esprit al?

2 gedachtes over “What to wear? Esprit

Geef een reactie

