Royalty fashion wishlist + stemmen!!

Soms krijg ik mailtjes die zo onverwacht zijn dat ik mezelf even moet knijpen om te weten dat ze echt zijn. Zo ook met een mailtje van de webshop ‘Royalty fashion’ waarin stond dat ik geselecteerd was om mee te doen aan de blogger style contest 2012.

Wat houdt deze wedstrijd allemaal in? Wel samen met 16 andere meiden strijd ik voor één van de drie prijzen die royalty fashion weggeeft, en die prijzen zijn kort gezegd WAUW! Of hoe moet ik anders een half jaar lang gratis items van Royalty Fashion omschrijven? 

Om jullie even vertrouwd te maken met Royalty fashion heb ik een paar collages gemaakt van mijn favoriete artikelen die in de webshop te vinden zijn. 

Let’s start met de juwelen die Royalty Fashion verkoopt. Tijdens het maken van deze collage zat mijn winkelmandje overvol aangezien ik bijna elk juweel aan jullie wou tonen. 

Je ziet het, het is een collage vol kleur geworden. Vooral van het horloge ben ik grote fan. Doet me denken aan de vlechtarmbandjes die ik vroeger als kind maakte. Verder vind ik de romantische oorbellen ook superleuk. I

Naast juwelen verkoopt Royalty fashion ook kleren. Mijn favoriet is de roze/witte top met de versiering rond de hals. Zit volgens mij ontzettend makkelijk. En hoewel de zomer stilletjesaan op zijn einde loopt kon ik niet weerstaan aan het felgele zomerjurkje. 

Nu is mijn vraag aan jullie of je even voor me wilt stemmen. Stemmen kan via deze link: royalty fashion of door op de banner in de zijbalk van mijn blog te klikken. Iedereen kan maar één maal stemmen met zijn e-mailadres en krijgt een kortingscode zodat je nog goedkoper kan shoppen. In Nederland verzend Royalty fashion trouwens gratis.

De Blogger Style Contest loopt nog tot 14 oktober 2012

 

13 gedachtes over “Royalty fashion wishlist + stemmen!!

  1. Ohh leuk! Ik heb meteen gestemd voor je, vind dat je echt stijl hebt. Je OOTD zijn altijd zo creatief, zelfs met een klein budget (c&a, forever21,..) Ze hebben gelijk dat ze je genomineerd hebben! 🙂

  2. Wat leuk dat je hiervoor geselecteerd bent! Ik heb net ook even op je gestemd! Heel veel succes! Ik vind het armbandje met de turquoise accenten erg leuk trouwens.

Geef een reactie

