Look of the day: Mintgreen

Is het groen of blauw? Geen idee maar wat ik wel weet is dat muntgroen ‘de’ kleur was van voorbije seizoen. Met de winter in gedachten besloot ik om me nog een laatste keer aan een zomerlook vol kleur te wagen. Althans een zachte kleur die toch fel en niet zo alledaags overkomt. Love it, al is dit zo’n look waar ik toch nog even de lef voor moet samenrapen voordat ik ermee op straat loop. Wat vinden jullie?

Wat heb ik gebruikt voor deze look?
Essence tinted moisturizer
88 palette matte
Urban Decay – naked palette
Essence get big lashes mascara
Essence – cherry blossom girl blush
Essence XXXL Shine lipgloss – nude kiss

En pssst, gisteren kwam Royalty fashion met een tussenstand van hun wedstrijd. Momenteel sta ik, als ik goed tel tenminste, op de zevende plaats. Dit vind ik echt super! Maar als je nog niet gestemd zou hebben, zou ik het echt heel erg leuk vinden als je je stem op mij zou uitbrengen via volgende link: royalty fashion

 

12 gedachtes over “Look of the day: Mintgreen

Geef een reactie

