Essence lippotlood – 08 Red Blush

Ik heb bepaalde make-upproducten die verstoft in mijn make-upkast blijven liggen tot ik ze opeens ontdek en me afvraag hoe ik er ooit zonder heb kunnen leven. Zo ook met lippotloden. Toen ik onlangs nude lippen wou proberen ontdekte ik hoe leuk zo’n lippotloodje wel stond. Omdat ik een paar weken babysit van dienst was voor de puppy van mijn zus mocht ik van haar een make-upje uitkiezen en ja hoor ik kon niet weerstaan om een rood lippotlood van Essence te kiezen. Vandaag vertel ik jullie wat ik van dit product vind.

Over het uiterlijk van het lippotlood kan ik niets opmerken. De verpakking is eenvoudig en simpel. Leuk detail is dat de kleur aan de buitenkant van het potlood dezelfde is als de kleur die je je op je lippen doet. Bespaard toch wel enkele minuten zoekwerk naar je perfecte lippotlood.

Hoewel ik nog geen expert ben op het gebied van lipliners vind ik toch dat deze van Essence romig aanvoelt op mijn lippen. Ook zijn de potloden echt goed gepigmenteerd en geven ze makkelijk hun kleur af. Wel merk ik dat het lippotlood na een tijdje mijn lippen droog doet aanvoelen, maar voor hun goedkope prijsje doen deze lippotloden hun werk zeker naar behoren. Op naar de swatches.

Zo ziet de lipliner eruit op mijn lippen. Mooi kleurtje, goed gepigmenteerd en een matt effect. Klinkt goed maar ik verkies toch om deze met een rode lipstick of met een verzorgende lippenbalsem te dragen. Kwestie om mijn lippen die extra knalfactor te geven.

Boven zie je ‘Red Blush’ met een verzorgende lippenbalsem, onder met een rode lipstick. Do you see the knalfactor?? Ja ik ben zeker tevreden over dit lippotlood. Het is de ideale basis voor mijn rode lippenstift, de kleur zorgt voor meer intensiteit van de lippenstift en ook heb ik het gevoel dat het mijn lippenstift meer en langer op zijn plaats houdt.

 

Essence heeft verschillende kleuren lippencils in hun assortiment. De prijs is 0,99 cent. Heel erg budget dus. Essence is te koop in het kruidvat.

8 gedachtes over “Essence lippotlood – 08 Red Blush

  1. wauw, dat is echt keimooi !
    Ik heb eigenlijk nog nooit essence products gehad.. ik zie dat jij het vaak gebruikt, misschien moet ik het ook wel eens kopen :p

Geef een reactie

