Look: Blue eyeliner

Vandaag even een iets later en korter artikel dan gewoonlijk maar ik voel me vandaag even bleh. Morgen moet ik terug naar school en de zenuwen beginnen op te steken waardoor ik zin heb om niets anders te doen dan in mijn bed te kruipen en er nooit meer uit hoef te komen. Toch heb ik mezelf vanmorgen uit mijn bed weten te hijsen en om mezelf even op te peppen heb ik een leuk kleurtje oogschaduw op mijn ogen gesmeerd.

En ja hoor bij het nemen van de foto’s mislukten ze allemaal behalve onderstaande drie foto’s, en mijn wenkbrauwen besloten even om alle kanten op te schieten.ย Maar ja je hebt een pechdag of je hebt het niet hรฉ.. Nog een fijne dag en geniet nog van het regenachtige weertje. Ik kruip alvast terug met een filmpje onder de dekens.

Gebruikte producten
Essence – Tinted moisturizer
Catrice – The New York Collection palette
NYC – Duo eyeshadow ‘show off’
Essence – Duo eyeshadow, 10 Best friends
Essence – Get big lashes mascara, volume curl
Catrice – zwart kohl potlood
Catrice ultimate colors โ€“ 230 Glamourize me

8 gedachtes over “Look: Blue eyeliner

  1. Niet fijn die zenuwen, zeg! Hoop dat je toch een plezierige dag hebt gehad, lady! Je look is wel onwijs geslaagd, de gekleurde eyeliner maakt het ook echt af. Lovesz! ๐Ÿ˜€

Geef een reactie

