Even een persoonlijk artikeltje

Ik weet het de laatste tijd verschijnt er niet meer zoveel beauty op ‘jlovesbeauty’, maar ik begin er steeds meer plezier in te krijgen om verhaaltjes te schrijven. Daarom dus dat de ‘hersenspinsels en vervolgverhalen’ de overhand lijken te nemen. Ik doe mijn best om een evenwicht te vinden en de beauty terug wat meer aan bod te laten komen. Om te beginnen heb ik alvast een paar leuke make-upjes gekocht. 

Momenteel zit ik op de trein richting huis (we hebben trouwens net even een boom kapot gereden, spannend moment) en mijn vriendje heeft mijn camera geleend waardoor ik geen foto’s kan nemen leek het me wel leuk om een persoonlijk artikel te schrijven. Bewijs hierboven dat ik stiekem in de trein een fotootje met de webcam heb genomen. Lekker serieus want zo raar zitten lachen in de trein voor een fotootje vind ik nogal raar🙂 Wat vinden jullie trouwens van mijn tweekleuren nagels?

De laatste tijd was ik een beetje negatief op mijn blogje. Alles leek verkeerd te gaan en ik was mijn positiviteit even kwijtgeraakt. En dat alles omdat mijn schoolresultaten een beetje tegenvielen. Ondertussen heb ik met veel mensen gepraat, verschillende opties overwogen en heb ik er mijn eerste lesdag opzitten. In het eerste schooljaar te verstaan want ik ben nu een echte trajectstudent die zowel in het eerste als in het tweede jaar lesvolgt.

Wat kan ik zeggen over mijn eerste lesdag, het is raar om alle lessen opnieuw te moeten volgen. Ik kreeg een flashback naar vorig jaar maar uiteindelijk viel alles wel mee en heb ik me terug zorgen gemaakt om niets. Ziezo dit wou ik even zeggen want ik weet dat ik de voorbije dagen nogal negatief was in bepaalde artikelen. Maarja ik ben nu eenmaal een persoon die nogal snel alles in het negatieve ziet, al doe ik mijn best om dit te veranderen..

Phuh uiteindelijk is dit nogal een kort, persoonlijk, niet zo interessant artikeltje geworden maar wat wil je als er een groep jongeren op de trein zit die opgewonden over de kamasutra zitten te vertellen. haha, lang geleden dat ik nog zo’n rare, grappige en spannende treinrit heb meegemaakt.

Nog een prettige avond en wat zijn jullie, positievelingen of zien jullie toch eerder alles in het negatieve?

4 gedachtes over “Even een persoonlijk artikeltje

  1. Hopelijk gaat het binnenkort weer wat beter! Ik vind het juist leuk om persoonlijke updates te lezen, altijd fijn om te weten hoe het met iemand ander zijn/haar blog gaat!

Geef een reactie

