Look: Cleopatra inspired

Op verschillende blogs loopt momenteel een wedstrijd van Bourjous waarin je een make-up look geïnspireerd op cleopatra moet maken. Aangezien ik nogal fan ben van dit soort ‘hevigere’ make-uplooks besloot ik mijn kans te maken. Kleurencombinatie die ik gebruikt heb; felblauw, knallend goud en een eyeliner die niet zo strak gelukt is als gehoopt. Waan je even terug in de tijd en tell me wat je vind van mijn ‘inspired cleopatra’ look.. 

Gebruikte producten
Park Avenue foundation
Essence coverstick
Catrice skin finish compact powder
Urban decay – the naked palette
88 palette matte

10 gedachtes over “Look: Cleopatra inspired

Geef een reactie

