NYC Kiss Gloss 531 City Sorbet

Een aantal maanden geleden begon ik een lipstick/lipgloss verslaving te ontwikkelen. Nog steeds kan ik niet weerstaan wanneer een nieuwe felgekleurde lipstick me aanstaard of wanneer een tube lipgloss boordevol gekleurde glitters in reclame staat. Inderdaad ik heb me weer laten verleiden, lipgloss van dienst kreeg de naam ‘531 City Sorbet’ en komt uit de Kiss Gloss reeks van NYC.

Ik wind er geen doekjes om, lipstick heeft de absolute voorkeur als ik iets op mijn lippen moet smeren. Mijn haren vliegen namelijk alle kanten uit als het een beetje begint te waaien, dit gecombineerd met een lipglossje op mijn lippen laat me er dan ook altijd uitzien alsof ik een grote snor opgeplakt heb zitten. Op mijn lippen althans, geen mooi zicht! Maar NYC heeft me al vaker positief verrasst met hun lipgloss en dus nam ik een tube mee waarin een doorzichtige gloss zit volgepropt met duizenden kleine gekleurde glitters. Zorgt zowaar voor een feestje op je lippen.

De NYC kiss glosses komen in een doorzichtige tube met duwsysteem. Geef mij maar een borsteltje zodat ik de gloss netjes kan aanbrengen. Maar voor zijn kleine prijsje (1,99 euro) ga ik er niet moeilijk over doen. De inhoud is namelijk het belangrijkst en die heeft mijn hartje wel kunnen stelen.

De lipgloss ruikt sterk naar citroen en geeft een subtiel laagje glitters aan je lippen. Mooi bij een paar smokey eyes of wanneer je voor een nude look gaat. Ik weet niet waarom maar ik ben onhandig in het aanbrengen van lipgloss uit duwtubes en dus heb ik altijd een overvloed aan gloss op mijn lippen zitten. Gevolg is een plakkerig goedje die ik goed voel zitten. Daar is nog een reden waarom ik liever lipstick draag.

Al vind ik dit een prachtig glossje voor wanneer ik zin heb in een paar glitterige lipjes.

De Kiss Gloss van NYC kosten 1,99 euro en zijn te koop in het kruidvat.

Q: Wat verkiezen jullie? Lippenstift of lipgloss?

9 gedachtes over “NYC Kiss Gloss 531 City Sorbet

Geef een reactie

