OOTD: Old sweater

Iedereen heeft wel een kledingstuk in zijn kast hangen die nooit het daglicht ziet. Mijn verstoft kledingstuk is een gebreide sweater die ik jaren geleden kocht. Ik vond hem superleuk, mijn toenmalige klasgenoten iets minder. Na een lesdag vol gestaar, gelach en gewijs besloot ik mijn trui ergens achterin mijn kleerkast te hangen. Gebrek aan zelfvertrouwen weet je wel. Nu trek ik mij niets meer aan van wat anderen over mijn kleding denken en toen ik onlangs mijn gebreide trui terugvond besloot ik hem onmiddellijk aan te trekken. Vandaag een Outfitje of the day met mijn oude gebreide sweater, inclusief puppy die het blijkbaar fijn vind om voor fotomodel te spelen. 

Wat draag ik?
Oude sweater – c&a
Afgeknipte short
Panty – Zeeman
Sokken – Zeeman
Schoenen – Pimkie

13 gedachtes over “OOTD: Old sweater

  1. Ik snap ook niet waarom mensen deze trui apart vinden ?! Het is toch een heel normaal kledingstuk, niks van aantrekken! Ik houd van sweaters zeker in de herfst en winter met een dikke legging en uggs yeey 🙂

Geef een reactie

