NOTD: Essence cherry blossom girl – 04 It’s peach not cherry

Je kent het wel, je staat een kwartier voor een paar schoenen of een ander kledingstuk. Hoewel je niets anders wilt dan het paar schoenen vast te nemen en ermee naar de kassa rennen besluit je om ze toch niet te kopen. Met een verstandig gevoel loop je de winkel uit, om een paar dagen later toch met de schoenen thuis te komen. Onlangs had ik dit scenario met een nagellakje uit de ‘Cherry Blossom Girl LE van Essence’. Toen ik de blush uit deze LE kocht werd ik aangetrokken door ‘It’s peach not cherry’ maar toch duurde het tot vorige week dat ik het lakje kocht. 

04 ‘Its peach not cherry’ is een lieve perzik/roze kleur met een creme finish. Ik ben gek op dit soort lichte pastelkleuren. Misschien meer geschikt voor in de lente maar zo’n natuurlijk nude kleurtje staat leuk in alle seizoenen.

Ik had 2 à 3 laagjes nodig voor een volledige dekking en het lakken ging de eerste laagjes nogal stroperig. Maar met een klein beetje geduld droogt het lakje egaal op en kun je een aantal dagen van dit peach kleurtje genieten.

’04 It’s peach not cherry’ maakt deel uit van de ‘Cherry Blossom Girl LE’ van Essence. De flesjes bevatten 7 ml nagellak en kosten 1,79 euro. 

8 gedachtes over “NOTD: Essence cherry blossom girl – 04 It’s peach not cherry

Geef een reactie

