Cadeautje gezocht? Boeketcadeau

Je kent het wel. Soms is er een moment dat je een vriend(in), collega of familielid wilt verrassen met een extraatje. Bijvoorbeeld als een bedankje, een felicitatie of om iemand sterkte te wensen bij ziekte of een vervelende periode. Ik vind het altijd moeilijk om in zo’n situaties cadeautjes te vinden. Ook zoals nu, mijn mama is binnenkort jarig en dus ben ik hard op zoek naar het ideale cadeautje.

Toevallig kwam ik op Boeketcadeau terecht. Een webshop waar je vele leuke cadeautjes vindt die passen bij bovenstaande gelegenheden. Voor de Nederlanders onder ons verloopt de bezorgservice bijzonder snel want je kunt zelfs sommige producten dezelfde dag nog laten bezorgen. Klinkt goed toch?

Om jullie een beeld te geven van wat boeketcadeaut aanbiedt heb ik een paar verschillende cadeau’s op een rijtje gezet.

Bloemen

Wat kan ik zeggen? Ik hou van bloemen, ze fleuren het huis op en ruiken beter dan geurkaarsen of geurstokjes. Ik vind het dan ook fijn dat mijn mama altijd verse bloemen in huis zet. Stiekem verlang ik al naar later zodat ik mijn eigen huis kan opfleuren met boeketten verse bloemen. En natuurlijk geef ik ook graag een bloemetje aan iemand anders. Hierboven een paar van mijn favoriete boeketten die boeketcadeau aanbiedt.

Fruitmanden

Net zoals bij bloemen vind ik het fijn dat er vers fruit in huis aanwezig is. Ik vind het heerlijk om een stuk fruit als snack te eten en hoewel het niet zo’n alledaags cadeau is, zou ik het heel fijn vinden om zo’n mand vol vers fruit te krijgen. Ook typisch als cadeautje voor wanneer je op ziekenhuisbezoek gaat. 

Chocolade

Bij ons thuis geven we veel chocolade als cadeau. Het is mijn papa zijn favoriete cadeau en ook bij Sint-Maarten, Pasen,.. krijgen we standaard chocolade cadeau. Boeketcadeau verkoopt pakketjes chocolade en chocolade ideaal voor wanneer je een klein, lief cadeautje wilt geven aan het vriendje. Chocolade als cadeau, ik kan het als Belgje enkel toejuichen.

Wijn

Het is pas sinds een paar maanden dat ik kan genieten van een glaasje wijn. Toch is wijn een cadeau waar heel wat mannen en vrouwen blij van worden. Je kunt op boeketcadeau leuke setjes kopen van wijn die je cadeau net onderscheiden dan wanneer je zelf flessen wijn kiest. 

Q: Wie en met welk cadeautje zou jij iemand willen verrassen?

4 gedachtes over “Cadeautje gezocht? Boeketcadeau

Geef een reactie

