Tag: How much is your face worth it?

Het is bijna een dagelijks ritueel geworden. ‘S morgens strompel ik slaapdronken naar de badkamer, neem een warme douche en poets mijn tanden. Daarna is het tijd voor mijn 10 minuten make-upplezier. Ja je leest het goed, ik heb ’s morgens exact 10 minuten de tijd om me op te maken, en neen geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om vroeger op te staan.. 

In die 10 minuten smeer ik foundation op, ga ik met verschillende oogschaduws aan de slag, versier ik mijn kaken met een lief kleurtje blush en maak ik mijn lippen kiss-proof met een lippenstift op lipgloss. Maar wat kost dat eigenlijk allemaal? Ik reken het vandaag samen met jullie uit.

In het dagelijks leven vind ik ‘less is more’ en dus draag ik niet zoveel make-up. Of ik zorg althans dat het er niet als een masker uitziet. Bovenstaande foto’s (uhum, mijn camera besloot om even niet te willen focussen) tonen jullie mijn alledaagse look voor school. De producten die ik voor deze look gebruik zijn:

Catrice skin finish compact powder €3,99
Essence coverstick €1,99
Essence tinted moisturizer €1,99
Park Avenue foundation €7
urban decay – naked palette €47
Essence xxxl nude gloss – nude kiss €1,79
Essence cherry blossom blush  €2,79
Catrice zwart oogpotlood €2,50

Een klein rekensommetje later toont me dat ik een budget meisje ben want voor mijn volledige make-up betaalde ik 69,05 euro. Best oké toch. Toch heb ik ook mijn luxe dagen waar ik enkel naar mac en urban decay grijp. Maar voor een simpele schooldag vind ik mijn budget make-up zeker goed genoeg.

Nu ben ik wel benieuwd, hoeveel geld is jullie gezicht vandaag waard?

7 gedachtes over “Tag: How much is your face worth it?

  1. Wat een mooie look ! Ik vraag mij nog steeds af waar je het naked 2 pallet kan kopen.
    En dit is best wel veel geld voor een dagelijkse look, maarja soms beseffen we niet hoeveel geld we spenderen aan iets.. aleja ik toch.. dan neem ik wat ik leuk vind en als ik dan bij de kassa kom verschiet ik me soms een bult :p

Geef een reactie

