Cadeautje: Boeketcadeau.nl

Vandaag had ik eigenlijk de bedoeling om geen artikel online te zetten, een soort van vakantiedagje zeg maar. Toch is er iets waar ik jullie heel graag over wil schrijven.

Daarnet zag ik een bestelbusje voor mijn deur stoppen en even later stond ik met een grote kartonnen doos in mijn handen. Even terug naar het begin, een paar dagen terug schreef ik een artikel over de webshop boeketcadeau.nl. Dit is een webshop die leuke cadeautjes aanbiedt en ja hoor in die grote kartonnen doos zat een prachtig boeket verse bloemen. Wat kan ik zeggen, superlief  van boeketcadeau! 


10 gedachtes over “Cadeautje: Boeketcadeau.nl

  1. ik weet eigenlijk niet goed wat ik er van moet vinden, zo’n boeket die wordt afgeleverd in een kartonnen doos. :p maar inderdaad wat een leuke verrassing!

Geef een reactie

