Filmpje: Outfits of the week

Mijn allereerste filmpje was er eentje waarin ik al mijn outfits van de week liet zien. Ik had toen nog geen blog en mijn camera filmde nog minder scherp dan mijn huidige cameraatje. Je snapt het, dat filmpje heeft nooit youtube gehaald. 

Zoveel jaar later kreeg ik terug de ‘outfits of the week’ kriebels en de voorbije week filmde ik een paar van mijn outfits. Even iets anders dan mijn normale ‘outfit of the day posts’ maar hopelijk kunnen jullie deze filmvorm ook smaken.

Nog even off topic, als je je mocht afvragen waarom ik bijna in elke outfit mijn ‘ongelakte’ nagels toon.. Ik had de hele week ‘Gold Fever van Essence’ op mijn nagels. Maar blijkbaar vond mijn camera het kleurtje niet zo mooi want op camera is er van mijn glitternagels niet meer te zien.. Boeh..

Veel kijkplezier en nog een fijne zondag!

4 gedachtes over “Filmpje: Outfits of the week

  1. echt plezant gevonden dat filmpje. Vooral een leuke eyecather (en dan heb ik het over dat nagellakkastje😉 er mogen gerust nog filmpjes komen!

Geef een reactie

