Essence Wild Craft – lipstick ’02 rosewood hood’

De Essence-schappen in het kruidvat worden momenteel gevuld met een limited edition die je naar het wilde westen brengt. ‘Wild Craft’ bevat een paar echte pareltjes die heel wat harten van beautylovers sneller doen slaan. Zelf kon ik niet weerstaan aan ‘Rosewood Hood’, een nude lipstick die mijn lippen instant een verzorgend effect geeft. 

Essence stak hun lippenstiften voor ‘Wild Craft’ in een iets stoerder jasje. De huls kreeg een zwarte matte kleur waarop de naam van de Limited edition staat. Middenin de huls is een doorzichtig streepje voorzien waardoor de kleur van de lippenstift te zien is. Persoonlijk vind ik deze verpakking heel geslaagd.

‘Wild Craft’ bevat 2 kleuren lippenstift waarvan ik de ‘nude’ versie kocht. Wat me meteen opviel was hoe romig de lippenstift aanvoelt. Hij smeert goed uit en brengt een glanzend laagje lippenstift op je lippen. Wel opletten dat de lippenstift niet in lijntjes trekt bij het aanbrengen. Daarnaast heb ik ook geen wauw-effect van de hoeveelheid pigment dat de lippenstift afgeeft maar daartegen krijg je wel een verzorgend effect. Ideaal voor wanneer je voor een rustige look gaat.

Deze lippenstift is zeker een toevoeging aan mijn stash, ik vermoed dat ik hem nog vaak zal bovenhalen wanneer ik mijn lippen een nude, onopvallend kleurtje wil geven. Deze lippenstift is Limited Edition en is dus beperkt te koop in het kruidvat. Prijs, 1,99 euro.

 

3 gedachtes over “Essence Wild Craft – lipstick ’02 rosewood hood’

Geef een reactie

