At the moment 12 oktober 2012

Een positief aspect van student te zijn is dat je heel wat vakantie hebt. Zo begint dit semester mijn weekend al op donderdagmiddag en ben ik dus elke vrijdag thuis. Momenteel zit ik in mijn schattige en dikke beertjespyjama en met een warme kop koffie naast me dit artikel te tikken. De ideale manier om wakker te worden. Tevens ook de ideale manier om jullie te vertellen over hoe het nu met mij gaat.

Na een paar maanden van stress, onzekerheid en me niet zo goed in men vel te voelen begint stilletjesaan alles terug op zijn plaats te vallen. Ik begin er terug van te genieten om naar school te gaan en ik zie het leven terug volledig zitten. Mijn vrije tijd vul ik dan ook vooral op met mijn vriendin, vriendje en familie. Misschien is dat wel een beetje de reden waarom het wat moeizamer loopt met mijn blogje maar aangezien ik mijn vrije dagje vandaag opoffer aan school en jlovesbeauty, komt dat ook wel goed. Ik heb trouwens voor het eerst sinds lang weer een echte ‘to do list’ opgesteld. Vinden jullie het ook zo fijn om alles 1 voor 1 te kunnen afstrepen?

Ik had het er al over, momenteel gaat al mijn vrije tijd naar mijn familie en vrienden. Heerlijk om mijn metekindje van zo dichtbij te zien opgroeien. Komende zondag wordt hij alweer 2 jaar en dus staat er een verjaardagsfeestje op het programma. Het wordt zowiezo een heel druk weekend. Het vriendje was gisteren jarig en geeft zaterdag zijn feestje. Tussen al die feestjes moet ik ook nog gaan stemmen en staan mijn rijlessen gepland want ja, ik zit eindelijk terug achter het stuur.

Ik zit trouwens momenteel met mijn laptopje op mijn bed. Ik kijk uit op het raam en terwijl ik aan het typen ben zie ik de zon opkomen. Yes indeed ik ben al heel vroeg wakker geworden. Daarnet was de hemel nog donker en leek het alsof er elk moment een heuse regenvlaag naar beneden kon komen. Momenteel kleurt de hemel geel en roze, volgens mij een teken dat dit een heerlijk dagje zal worden.

En wat zijn jullie plannen voor komend weekend? Kunnen jullie net als ik genieten van een verlengd weekend met veel feestjes of wordt het een fijn rustig weekend? Wat jullie weekend ook te bieden heeft, ik wens jullie alvast een fijne vrijdag!

2 gedachtes over “At the moment 12 oktober 2012

Geef een reactie

