Park Avenue eyeliner waterproof

Onder het motto ‘felle eyeliner staat heel erg leuk’ liet ik me even gaan in de Di. Ik kocht 3 waterproof eyeliners van het make-up merk Park Avenue. Heel lang geleden nam ik hun zwarte broertje al onder handen voor een review en vandaag vertel ik jullie meer over de kleuren ‘China Bleu’; ‘Brown’ en ‘Silver Grey’. 

‘Park Avenue’ is een make-up merk die uitsluitend in de DI verkocht wordt en dat kan vergeleken worden met Catrice. Goede producten dus voor een relatief goedkope prijs.
De oogpotloden komen in een zwarte huls waar de merknaam opstaat. Het einde van het potlood is gekleurd in de kleur die het potlood afgeeft. Handig om snel de kleur te vinden waarnaar je zit te zoeken.

Wat me ook meteen opvalt is de vorm die de punt van het potlood heeft. De punt steekt vooraan een beetje uit zodat het product makkelijker uit te smeren is. Hierdoor doen ze me een beetje denken aan de NYC Jumbo Pencils, die ook zo’n typische punt hebben.

De potloden geven heel veel kleur af. Eigenlijk hoef ik het potlood enkel zacht over mijn huid te bewegen om bovenstaande swatches te bekomen. Ziet er goed uit toch? De belofte dat de potloden waterproof zijn, klopt trouwens ook. Een swatchbeurt en een douche later zaten de strepen oogpotlood nog steeds op mijn arm. 

De eerste kleur die ik spotte heet ’06 Silver Grey’ en is een discobal zilver. Ik gebruikte dit potlood ook in de ooglook die ik gisteren online zette. Silver Grey brengt romig en makkelijk aan. Ideaal voor een iets opvallendere eyeliner. En doet deze kleur jullie niet dromen van de komende feestdagen.. Mij wel, want ik kreeg instant inspiratie voor een kerst/nieuwjaarslook..

Ik ben al langer op zoek naar een felblauwe kleur eyeliner. ‘ 04 China Blue’ kon ik dan ook niet laten liggen. Deze kleur doet me denken aan hemelsblauw water. Het is alvast een kleur die lekker popt. Dit oogpotlood brengt nog steeds heel romig aan, al gaat het iets minder vlot dan bij ‘Silver grey’.

Als laatste koos ik nog een neutrale bruine kleur met de naam ’02 brown’. Deze kleur bevat heel subtiele zilveren glitters. Leuk detail die je ooglook meteen dat ietsjes specialer maakt. Deze kleur brengt ook heel makkelijk aan en overleefd zonder probleem een dagje school. Haha, let trouwens niet op mijn mislukte wing eyeliner. Ik merkte pas tijdens het bijknippen van de foto’s dat de wing geen echte wing was..

Mijn conclusie is dat de waterproof eyeliners van Park Avenue heerlijk zijn in gebruik. Ze brengen vlot aan, geven veel pigment af, blijven lang zitten en zijn waterproof. Alsof dat nog niet genoeg is, zijn de potloden budgetproof want je betaald 2,20 euro per stuk. Daar kan een meisje toch niet anders dan gelukkig van worden?

8 gedachtes over “Park Avenue eyeliner waterproof

  1. Pingback: Review: Park Avenue – Lipgloss 03 en 08 | jlovesbeauty

Geef een reactie

