Catrice NOTD – How I matt your mother & I am a lob-star

De nagellakjes van Catrice, vroeger was ik er gek van. Maar toen ik nieuwe (en betere) nagellakmerken leerde kennen doofde mijn liefde voor de Catrice nagellakjes een beetje uit. Onlangs liet ik mijn oog toch nog eens op het Catrice shap vallen en met twee kleuren nagellak in mijn hand liep ik richting kassa. Vandaag een Notd van deze nieuwe aanwinsten.

Het eerste lakje dat ik meenam naar huis heet ‘895 I Am A Lob-Star‘. Deze kleur is moeilijk te omschrijven, is het nu oranje of neigt hij eerder naar de rode kant? Ik ben er nog steeds niet uit. Wat ik wel weet is dat is een ontzettend mooie kleur nagellak is. Een echte typische herfstkleur die netjes dekt na 2 laagjes. 

890 How I matt your mother’ kocht ik eigenlijk door zijn naam (uhum, ja ik ben een how I met your mother fan’.) De kleur is het best te omschrijven als een blauw paarse kleur. Normaal heeft deze lak een matte finish maar volgens mij kocht ik net een lakje die niet matt opdroogt. Kan gebeuren en op internet zijn heel erg mooie swatches te vinden van hoe How I matt your mother eruit hoort te zien. 

Dit lakje is een hel om aan te brengen. Hij lakt dik en stroperig en het is onmogelijk om de lak netjes op te brengen. Jammer want ik was heel benieuwd naar dit kleurtje.

De lakjes van Catrice kosten 2,69 euro per stuk en zijn te koop in het kruidvat.

Q: Wat vinden jullie van de Catrice nagellakjes?

7 gedachtes over “Catrice NOTD – How I matt your mother & I am a lob-star

  1. Juch, zonde dat die matte variant zo dik lakt. Je ziet het ook een beetje, maar dat neemt niet weg dat de kleur gewoon incredible is, met trouwens een zeer leuke naam. De oranje lak is trouwens ook lovely om te zien!

  2. Pingback: Tag: Liebster Award « jlovesbeauty

Geef een reactie

