These pumps are made for walking

Jullie kennen dat gevoel wel, je ziet toevallig een actie in een tijdschrift staan. Een paar pumps die normaal 45 euro kosten kun je nu kopen voor 17 euro. Nog geen seconde later zit je uit te roepen ‘hebben, hebben!!’ en enkele dagen later staat de postbode aan je deur met een grote doos in zijn handen. Dit was het verhaal die ik vorige week beleefde en vandaag stel ik jullie voor aan mijn nieuwe schoenenaanwinst.

Ik bestelde mijn flair pumps via de webshop van ‘Torfs’. Handig want zo hebben meer personen de kans om de schoenen te bemachtigen. De levering verliep heel erg oké, mijn schoenen zijn goed ingepakt. Mijn pumps zaten in een kleinere ‘flair schoenendoos’ waarbij ook een flair en een voetencrème van Torfs zaten. Leuk zo’n onverwachte cadeautjes.

En dat zijn ze dan. Ik koos voor de zwarte pumps omdat ik (a.) nog geen zwarte pumps in mijn schoenenkast heb staan, en (b.) omdat ik ze best classy vind voor een feestje. De pumps komen in suede en hebben een kleine plateauzool. 

Leuk extraatje zijn de extra paar hakken die bijgeleverd werden. Zo kun je dus makkelijk de hak vervangen wanneer je eerste paar versleten is. 

Mijn eerste ervaring met de ‘acties van flair’ is zeker goed meegevallen! Ik vind de pumps echt prachtig en stiekem ben ik aan het twijfelen of ik nog een paar bijstel in een knallend kleurtje. Kwestie om goed voorbereid te zijn voor de komende feestdagen.

Q: Hebben jullie een paar pumps kunnen bemachtigen?

9 gedachtes over “These pumps are made for walking

  1. ohh ik heb deze actie niet eens gezien😦 die pumps zijn echt mooi & dat voor 17 euro! plus een fijne voetencreme!😀 die extra hakjes zijn ook handig.

  2. Ik heb laatst de Flair gekocht met de etens-actie (een hoofdgerecht + kopje koffie/thee voor maar 8 euro) ook super leuk! Pumps zitten helaas meestal slecht aan mijn voeten, dus aan deze actie heb ik niet meegedaan. Ze zien er wel heel leuk uit!

Geef een reactie

