Look: Rusty black

Nu het herfst is vind ik het leuk om met rode/bruine oogschaduw te spelen. Maar laten we eerlijk zijn, die kleuren zijn best cliché voor de herfst. Dus ik besloot het allemaal iets heftiger aan te pakken en ik nam er mijn roestige oranje kleur van het ‘technic electric eyeshadow palette’ bij. Om het allemaal iets specialer te maken combineerde ik die roestige kleur met een zwarte oogschaduw uit mijn ‘Naked Palette’. Vandaag toon ik jullie het resultaat.

Om het nog allemaal iets meer herfstachtiger te maken besloot ik er donkere lippen bij te dragen. Een lipstick die eerder naar het donkerrode/paars neigt met een lipgloss vol glitter. Een geslaagde combinatie volgens mij.

Gebruikte producten
Tinted moisturizer – Essence
Catrice – skin finish compact powder
Technic electric eyeshadow palette
Urban Decay – naked palette
Essence get big lashes mascara
Essence – cherry blossom girl blush
Lipstick kleur 11 – Park Avenue
Brighton Beach Peach – liquid lipshine NYC

5 gedachtes over “Look: Rusty black

Geef een reactie

