Mijn wishlist voor Sint-Maarten

You better watch out
You better not cry
You better not pout
I’m telling you why

Santa Claus is comin’ to town
Santa Claus is comin’ to town
Santa Claus is comin’ to town…

Vorige week hoorde ik het eerste kerstliedje op de radio en tijdens het winkelen spotte ik  kerstversieringen die de winkelrekken in vrolijke kleuren hulden. We zouden bijna vergeten dat we nog heel wat andere feesten moeten vieren. Zo mogen we ons volgende week eng verkleden voor halloween en binnen enkele weken komt Sint-Maarten aan met zijn boot. Ik mag dan wel 20 jaar zijn, ik vind Sint-Maarten één van de fijnste feesten. En ja hoor aangezien ik nog steeds een heel flink meisje ben moest ik van mijn mama een lijstje opstellen met spulletjes die ik heel graag in mijn schoen pump zou vinden. 

MAC – Mineralize Blush

Soms kun je urenlang dromen van iets dat je heel graag zou kopen, maar om de één of andere reden blijft het maar op je wishlist staan. Dit heb ik met de blushes van MAC. Al sinds ik MAC leerde kennen sta ik te popelen om hun blushes uit te testen maar ik heb er nog steeds geen in mijn stash. Hopelijk komt daar binnenkort verandering in want volgende week ga ik samen met mama een dagje naar Antwerpen en wie weet vind ik daar wel de blush van mijn dromen…

Mutsje – Forever 21

Ken je van die mensen die bij eerste windje al staan te trillen van de kou? Ik ben zelf zo’n persoon. Vanaf het iets kouder begint te worden loop ik rond met een muts op mijn hoofd en hoewel bovenstaand model niet zo flaterend overkomt op de foto’s ben ik verliefd op de okergele kleur. Leuk weetje is trouwens de prijs van dit mutsje, 5 euro om precies te zijn! Daar kom je als vrouw toch blij van??

eau de parfum – scarlett 

Mijn verzameling parfums is niet echt uitgebreidt. Nochtans hou ik wel van een lekker geurtje. Daarom dat deze op mijn wishlist staat. Ik vind Scarlett trouwens ook een prachtige verpakking hebben. Simpel maar stijlvol, daar kan ik me wel in vinden.

Philosophy – The Cocktail party

Toen ik dit setje in de Ici Paris XL zag staan kreeg ik meteen het ‘hebben hebben’ syndroom. Ik heb me toen kunnen beheersen maar toch blijft het kriebelen om een product van Philosphy uit te testen. 

Sleek blush – Rose Gold

Toen ik mijn dagelijkse blogronde deed las ik ergens dat Sleek in Antwerpen verkocht wordt. Moet ik nog zeggen dat ik adres opgezocht heb en dat ik volgende week mij eens goed zal laten gaan. Eerste product op mijn wishlist is de beroemde blush ‘Rose Gold’. 

How I met your mother DVD-box seizoen 6

Aangezien ik vorige week een nagellakje kocht omdat de naam ‘How I matt your mother’ was toont hoe gek ik ben op deze reeks. Behalve seizoen 6 is mijn dvd collectie compleet, tuurlijk dus dat deze box op mijn wishlist staat.

En dat was mijn wishlist. Deze keer heb ik allemaal spulletjes uitgezocht die ik echt wou hebben, geen uitgebreide wishlist maar ik ben al benieuwd naar wat de sint me zal brengen. Q: krijgen jullie nog iets van de Sint en wat staat er op jullie verlanglijstje?

6 gedachtes over “Mijn wishlist voor Sint-Maarten

Geef een reactie

