Kruidvat oog “make-up remover

Hoe leuk het ook is om make-up te gebruiken, hoe belangrijk het is om ’s avonds met een frisse gereinigde huid in bed te kruipen. Ik moet bekennen dat mijn make-up eraf halen niet mijn meest favoriete werkje van de dag is en dus vind ik het belangrijk om een goede make-up remover te kunnen gebruiken. Ik test ondertussen al enkele weken de oog make-up remover van het Kruidvat en vandaag vertel ik jullie wat ik van dit product vind.

De oog make-up remover van Kruidvat bevat 150 ml product en kost 1,89 euro. We kunnen dus zeggen dat dit product heel erg budget is. De verpakking is simpel, ik kan niet zeggen dat ik hem mooi vind maar voor zijn prijsje mag ik hierover niet klagen. Wat ik wel fijn vind is de stevige sluiting van het flesje.

Op de achterkant van het flesje staat de lezen:
“De kruidvat oog make-up remover verwijdert oogmake-up op een
milde wijze en geeft een heerlijk fris gevoel zonder de tere huid
rondom de ogen uit te drogen.”

De make-up reiniger is heel waterachtig en bevat geen olie waardoor de huid rondom mijn ogen niet vettig aanvoelt na gebruik. Verder ben ik heel tevreden over deze reiniger. Hij haalt mijn make-up (inclusief eyeliner en mascara) makkelijk van mijn gezicht. Geen uren schrobwerk meer, maar wel een schone huid die zacht aanvoelt.  

Jullie hebben het gemerkt, ik heb eindelijk een oog make-up reiniger gevonden die mijn oog make-up er snel afhaalt zonder mijn huid droog te maken. 

Q: Hebben jullie ervaring met de oog make-up remover van het kruidvat?

7 gedachtes over “Kruidvat oog “make-up remover

  1. Ik gebruik de “cleansing: 2 phases” met verzorgende oliën van het Kruidvat waar ik ook heel tevreden over ben! Er was twijfeling of ik deze of die van jou zou nemen🙂

Geef een reactie

