Budget tip: Zeeman fotolijst

Al sinds ik een klein meisje was had ik een grote doos waarin ik herinneringen stopte die ik nooit wou vergeten. Kaartjes voor mijn verjaardag, foto’s met vriendinnen of brieven die ik later nog wou teruglezen. Met het ouder worden zit de doos al heel erg vol en nog steeds kan ik me een middag bezig houden met ophalen van al die herinneringen aan vroeger. Maar stiekem vind ik het zonde om foto’s zomaar in een doos te bewaren en dus dus ben ik de laatste tijd bezig met het uitzoeken van fotolijstjes zodat ik mijn kamer vol foto’s kan zetten. Tijdens mijn ‘fotolijstjes’zoektocht kwam ik in de Zeeman terecht en daar vond ik een heel erg budget lijstje. 

Ik ben nogal kritisch als het op fotolijstjes aankomt. Ze moeten iets speciaals hebben voordat ik er geld aan uitgeef. Wat er speciaal is aan het ‘Zeeman’ lijstje. Wel ik ben verliefd op de gouden details, ze geven de lijst een soort van vintage look en daar hou ik wel van. Maar omdat niet iedereen van dit soort ‘oud-lijkende’ in zijn huis wil zetten heeft de Zeeman ook heel erg simpele en lijstjes met heel veel bling bling in hun assortiment.

De achterkant van de lijst is een hard karton die je via ijzeren lipjes los kunt maken. Het karton lijkt me niet zo stevig en begint wat kleur af te geven maar dat heb je wel bij de meeste (iets goedkopere) fotolijstjes. Wat ik ook leuk vind is dat je het lijstje zowel kunt neerzetten als ophangen. 

En hier is de foto waarom ik dit lijstje kocht. Hij is nogal groot van formaat (13×18) en dus paste hij in geen enkel lijstje die ik had liggen. Vind je ook niet dat een foto pas echt tot leven komt wanneer hij ingelijst is? Mocht je het trouwens afvragen, deze foto is genomen op mijn zus haar trouw. Daarom dat het vriendje en ik allebei zo netjes uitgedost zijn.

En ik kon het niet laten om mijn ‘mini-fotohoekje’ te fotograferen. Het beste nieuws heb ik trouwens voor het laatste gehouden want hoewel je normaal snel 10 euro voor zo’n lijstje betaald, heb ik in de zeeman 99 cent moeten betalen! Jaja, de titel heet niet voor niets ‘budget tip’. Als je dus op zoek bent naar goedkope fotolijstjes van goede kwaliteit, rep je dan snel naar de zeeman.

11 gedachtes over “Budget tip: Zeeman fotolijst

  1. Wat zijn ze leuk! Ik vind je blog ook erg leuk en ben je met bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

  2. Zo’n prachtige fotolijst! Ik denk dat ik toch ook wel eens snel een bezoekje aan de Zeeman zal brengen, t’is helemaal mijn stijl 😀

Geef een reactie

