Outfit of the day: Red chino

Vorige winter kocht ik in een opwelling een rode chinobroek. Nooit gedacht dat ik dit soort model broek zou kopen aangezien hij wat wijder uitvalt rond mijn poepgedeelte. Toch was (en is) deze broek één van mijn favoriete herfstitems die in mijn kleerkast hangen. Vandaag een outfit of the day met mijn rode chinobroek. Ik combineerde hem met een simpel t-shirt, een warme trui en een paar hoge hakken. Zo zie je maar dat casual ook classy kan zijn.

Mag ik trouwens nog even klagen over het weer en outfits of the days. Had ik gisteren eindelijk de tijd voor foto’s te nemen, dan werkt het weer tegen en was ik genoodzaakt om mijn foto’s binnen te nemen. *klaagstand uit* Gelukkig heeft het slechte weer ook zijn voordelen want ik was dus genoodzaakt om eens een andere locatie voor de foto’s te kiezen.  Wat vinden jullie van dit soort chique casual outfits?

Wat draag ik?
Rode chino – New look
T-shirt – Diesel
Trui – C&A
Pumps – Flair pumps
Hoedje – Nicky Vankets
Ring – Six

 

7 gedachtes over “Outfit of the day: Red chino

Geef een reactie

