NOTD: Bourjous fashion show à New York °87

Tot enkele maanden terug kocht ik wekelijks wel een nagellakje. Ik vond het leuk om mijn nagels dagelijks van een ander kleurtje te voorzien. Maar zoals het vaak met mijn ‘obsessies’ gaat ben ik de interesse in nagellak wat verloren. Ik koop pas nagellak als ik echt denk ‘wauw, wat een leuk kleurtje!’ en ja hoor vorige vrijdag was het zover. Tijdens het speelgoedshoppen voor mijn metekindje botste ik in de speelgoedwinkel! op een schap van Bourjous make-up. Mijn eerste reactie was ‘huh’ maar toch liep ik even later met een mini-nagellakje van Bourjous de winkel uit. 

Bourjous kwam een tijdje terug met een lijn van mini-nagellakjes. Deze bevatten 3ml nagellak en komen in een schattige maar heel erg kleine verpakking. De flesjes zijn verpakt in een plastieken huls waarop het nummer van de lak en de overige informatie staat. Jammergenoeg trek bij het openen van het nagellakje deze huls aan flarden. 

Over de kwaliteit van de lak ben ik heel tevreden. Deze kleur dekte in 1 à 2 laagjes en hoewel het flesje een klein borsteltje bevat ging het lakken vlot. Wel lakt de lak in strepen. Na 3 dagen zit de nagellak nog steeds goed op mijn nagels al begint hij lichtjes te chippen. Maar aangezien nagellak bij mij nooit lang blijft zitten ben ik met 3 dagen al heel tevreden.

Ik kocht de kleur ’87’ (nergens een naam te vinden) en die is het best te omschrijven als een duochrome gouden kleur. Waarom ik hem duochrome noem? In het zonlicht veranderd de gouden keur in een goud/groene kleur. Wat hou ik van dit soort kleurtjes!

De laatste 2 foto’s zijn niet echt scherp en zijn zonder flits genomen maar tonen hoe mooi het goud en het groen in elkaar overlopen.

De Bourjous mini-lakjes kosten 2,99 euro per stuk en zijn oa. in dreamland te koop.

8 gedachtes over “NOTD: Bourjous fashion show à New York °87

Geef een reactie

