Sleek Makeup blush – Coral

Sleek is een make-up merk waar ik dol op ben. De pigmentatie en de verpakking, alles is perfect. Enig nadeel is dat de make-upjes van Sleek enkel online verkocht werden. Althans dat dacht ik toch want tijdens mijn shoppingdagje Antwerpen met mama belanden we in  Jinny’s, een Afroshop met een schap vol Sleek en L.A. Colors. Vriendelijk gezegd werden mijn mama en ik als bleekscheten een beetje vreemd aangestaard maar toen ik met mijn zakje vol Sleek de winkel uitliep kon me dat niets schelen. Vandaag toon ik jullie mijn eerste aankoopje, een blush in de kleur Coral.

Ik zit al lang te azen op een blush van Sleek en dus is het geen verrassing dat ik mijn zinnen meteen op een koraalkleurige blush zette. Een frisse kleur perfect voor alledaags gebruik. De blush bevat 8gram en komt in een strakke chique verpakking. Leuk detail vind ik de grote spiegel in de blush. Lekker makkelijk wanneer je op verplaatsing snel wat kleur op je wangen wilt aanbrengen.

Ik had het al even over de kleur, Coral is een prachtige perzikachtige kleur vol subtiele glitters. Moet ik nog zeggen hoe mooi ik hem vind? De blush is vrij gepigmenteerd en het is dus even uitkijken bij het aanbrengen om feloranje wangetjes te vermijden. 

Ik betaalde 4,99 euro voor deze blush bij Jinny’s (Dambruggestraat 4 in Antwerpen), maar Sleek is ook makkelijk online te verkrijgen.

Q: Wat is jullie ervaring met Sleek?

5 gedachtes over “Sleek Makeup blush – Coral

Geef een reactie

