Filmpje: Vivi-clothes.nl

Ik vind het leuk om online te shoppen. Geen gesleur met winkeltasjes en geen pijnlijke voetjes na een dag winkel in, winkel uit te lopen. Ondertussen heb ik een hele lijst met webshops waar ik mij uren kan op amuseren. één van die webshops is Vivi-clothes en onlangs mocht ik van hen een pakketje ontvangen. Vandaag toon ik jullie wat er in het pakketje zat. En ja hoor, momenteel zit ik in mijn ‘filmpjes’ periode.

Zoals ik al in het filmpje zei is Vivi-clothes een webshop die vooral Aziatsiche kledij, schoenen en accesoires verkoopt. De service vond ik heel goed. Alles was netjes ingepakt en ik kreeg mijn pakketje binnen de week. Enig minpuntje vind ik de ‘vrij’ hoge verzendkosten. Voor het versturen van een jurkje betaal je al snel 10 euro verzendkosten. 

En omdat mijn camera niet zo goed scherpstelt heb ik nog even wat foto’s genomen.

Q: Kenden jullie vivi-clothes al en willen jullie een review van het Herbal Conk Mask (is blijkbaar een neusmasker) zien?

4 gedachtes over “Filmpje: Vivi-clothes.nl

  1. Ik kende de webshop wel, maar ik hoorde laatst dat ze niet meer ingeschreven staan bij de kamer van koophandel.. Beetje raar dus.

    Leuk filmpje 🙂
    Ik volg je via Bloglovin’

  2. Pingback: Getest: Herbal Conk Mask « jlovesbeauty

Geef een reactie

