MAC lipstick – Modesty

Ik heb altijd geleefd volgens het motto ‘Veel voor weinig geld’. Waarom zou ik 20 euro uitgeven aan een lippenstift terwijl je in het kruidvat lippenstiften kunt kopen met ongeveer dezelfde kwaliteit voor 5 euro. Met het ouder worden ben ik echter beginnen beseffen dat het leuk is om af en toe iets duurs voor jezelf te kopen. Toen ik in Antwerpen was mocht ik van mezelf één luxe product kopen en dus liet ik me even gaan in de MAC store. De buit? Een prachtige MAC lipstick in de kleur ‘Modesty’.

‘Modesty’ is ondertussen mijn 3de MAC product (Oh boy, waar is de tijd dat ik zat te dromen van mijn eerste MAC make-upje) en nog steeds vind ik de verpakking geweldig. De lipstick komt in een zwart mat kartonnen doosje waarop de naam staat en welk soort lippenstift het is. In dit geval, een cremesheen lipstick.

De ‘gewone’ lippenstiften van MAC hebben de typische kogelvormige zwarte huls waarin subtiele glitters inzitten. Een vorm die makkelijk in de hand ligt en die net weer wat anders is dan de meeste lippenstift verpakkingen die ik in mijn stash heb liggen.

‘Modesty’ is een zachtroze kleur die perfect is voor alledaags gebruik. Hij staat wat nude bij mij maar geeft toch dat beetje kleur dat ik ’s morgens nodig heb. Deze kleur werd me aangeraden door een MUA en eigenlijk was dit de enige kleur die ze moest tonen want ik was meteen verkocht voor dit lieve roze kleurtje. 

Deze lippenstift heeft een cremesheen finish en voelt zeer romig aan. Het aanbrengen gaat dan ook heel erg makkelijk. En wat kan ik zeggen over het pigment? Wel dat tonen de swatches toch, mijn lippen krijgen meteen de nodige kleur. En nu ik toch bezig ben met ‘Modesty’ de hemel in te prijzen, het heerlijkste aan de MAC lipsticks vind ik zonder twijfel de geur. Doet me een beetje denken aan caramel en chocolade.

Mijn behoefte aan luxe make-up is voorlopig weer even gedempt (verwacht je de komende weken aan nog enkele luxueuze reviews) en ik kan eindelijk zeggen dat mijn  perfecte lippenstift voor alledaags gebruik gevonden heb. Wat kan het leven toch mooi zijn! 

MAC is oa. te koop via maccosmetics

Q: Wat vinden jullie? Budget of luxe make-upjes.

10 gedachtes over “MAC lipstick – Modesty

  1. Pingback: Favoriete producten 2013 | jlovesbeauty

Geef een reactie

