De leukste ‘Jlovesbeauty’ zoektermen

Ik heb het al op verschillende blogs gezien en toen ik het onlangs op beautiesatwork spotte begon het te kriebelen om zelf een ‘leukste zoektermen’ artikel te schrijven. Dagelijks komen er heel wat mensen via google op mijn blog terecht. Meestal zijn dit termen die goed te linken zijn met mijn geschreven artikelen. Maar soms snap ik helemaal niet waarom men met die zoekterm op mijn blogje terecht komt. Hieronder de leukste/ vreemdste / lachwekkendste zoektermen op een rijtje.

kerst panty kapot
Lijkt me niet zo fijn om met een kapotte panty rond te moeten lopen op kerst maar buiten aan te raden dat je beter een nieuwe panty koopt kan ik je niet helpen.

Schuine pony met bolle wangen
Oké ik weet het ik heb bolle wangen en ooit heb ik me een schuine pony geknipt. Maar dat resultaat was niet echt geslaagd maar ik vind het wel leuk staan bij anderen. Even navragen dus bij je kapper.

500_large
Oké ik geef het toe, ik heb het zelf even gegoogeld en blijkbaar is 500_large een zoekterm voor leuke foto’s. Een soort van weheartit maar dan op google. Zo dat weten we ook weer.

oud zijn
Ik weet dat ik soms zeg dat ik oud aan het worden ben (maar mocht je het niet weten, dat was sarcastisch bedoeld!!). Aangezien ik 20 ben kan ik dus ook niet zeggen hoe het voelt om oud te zijn. Misschien binnen een aantal jaren want wie weet dat ik later wanneer ik oud en grijs ben nog steeds blog..

Borstelige wenkbrauwen
Oké, oké, ik weet dat mijn wenkbrauwen niet altijd perfect zijn maar om ze nu borstelig te noemen, vind ik toch een beetje overdreven.

Gelukkig paasfeest
Wel, ik vier toch eerst Sint-Maarten, Kerst en Oudejaar. Maar ja ook een gelukkig paasfeest.

PC spier
Ik weet niet hoe het met jullie anatomie en computerkennis gesteld is maar bij mijn weten hebben computers geen spieren.

Bril met snor
Ja ik draag een bril, neen ik heb geen snor. Niet omdat ik niet wil, gewoon omdat ik een meisje ben en geen snor kan laten groeien.

Haha er stonden nog heel wat vreemde zoektermen in het lijstje maar als ik deze allemaal zou moeten noteren ben ik morgen nog altijd bezig. Heb je zelf een blog, laat dan zeker in een reactie achter met welke vreemde zoekterm mensen op jullie blog terechtkomen.

 

 

8 gedachtes over “De leukste ‘Jlovesbeauty’ zoektermen

Geef een reactie

