Catrice Hollywoods Fabulous 40′s – Gone with the wind blush

Wanneer Catrice of Essence met een nieuwe limited edition komen staat mijn bloglovin meestal vol met artikelen over deze LE’s. Niet raar dus dat ik even raar opkeek toen ik een voor mij onbekende LE van Catrice in het kruidvat lag liggen. Thema van dienst was Hollywoods Fabulous 40’s. Elegante make-upjes bestaand uit lieve kleurtjes met als kers op de taart (voor mij dan) een prachtige blush waarvan ik de laatste mee naar huis kon nemen. 

Ik ben waarschijnlijk één van de enige beautybloggers die nog geen Catrice blush in mijn stash heb liggen. Op internet worden deze de hemel ingeprezen en dus was ik benieuwd naar hoe deze ‘Gone with the wind’ mij zou bevallen. De blush bevat 8,5 gram wat best veel is en komt in een stevige plastieken verpakking.

De verpakking is best simpel. Een doorzichtig vierkantje met op de voorkant een vrij opvallende rode bloem. Wat deze blush echt tot een parel in mijn stash maakt is het patroon die de blush zelf heeft. De peach hoofdkleur is namelijk bestrooid met witte en donkere vlekjes. Ah ik kan uren naar deze blush staan staren.

Van de pigmentatie kan ik niets slechts zeggen. Even met mijn vinger over de blush gestreken en ik bekwam bovenstaande swatch. Niet mis hé, al wordt het toch opletten dat de blush niet te fel overkomt. Door het slechte weer was het onmogelijk om een goede full face foto te maken met deze blush maar geen nood deze komt zeker nog eens voorbij in een look.

De ‘Gone With The Wind Blush’ komt in de Hollywood Fabulous 40’s LE en is dus maar tijdelijk te koop. Prijs 3,99 euro.

12 gedachtes over “Catrice Hollywoods Fabulous 40′s – Gone with the wind blush

  1. wat een mooie pigmentatie & ‘lay-out’ zeg!
    Ik zag bij een iemand anders ook een palette hier over, maar heb er zelf ook niks van gezien 😦 Woon je misschien bij België of zo? ^^

Geef een reactie

