5 favoriete budget producten

Een paar artikels terug zat ik te verkondigen dat ik momenteel helemaal into de iets duurdere make-upmerken ben. Toch gebruik ik elke dag met plezier een paar budget make-up. Vandaag vertel ik jullie over mijn 5 favoriete budget producten die ik niet meer in mijn stash zou kunnen missen.

Essence – my skin tinted moisturizer Sinds ik deze heb ontdekt gebruik ik bijna geen foundation meer. De skin tinted moisturizer laat mijn huid er gezonder uitzien zonder het er te laten uitzien als een plamuurlaag. 

Catrice skin finish Compact Powder Mijn favoriete poeder. Hij matteert en fixeert mijn foundation en matcht met zijn lichte kleur (01) perfect bij mijn huidskleur. Sinds kort zit deze poeder ook standaard in de make-up stash van mijn moeder. 

NYC oogschaduw 906 Luxury reborn Ik hou van goud op mijn oogleden. Deze oogschaduw kon dus niet in mijn favorieten lijstje ontbreken. Goede pigmentatie, blijft een hele dag op zijn plek en is makelijk om mee te werken. 

Catrice Ultimate colour lipstick De allom geprijsde lipsticks in beautyland. Het heeft lang geduurd voordat ik er mij één aanschafte maar ondertussen ben ik ook verkocht. De lipstick van Catrice blijft (redelijk) lang zitten, heeft een goede pigmentatie en kun je in zoveel leuke kleurtjes kopen. Mijn favoriet op dit moment is de kleur “230 Glamourize me”.

Essence quattro eyeshadow palette Toen ik dit palette kocht verwachte ik er niet veel van. Maar bij het swatchen was ik meteen onder de indruk van de pigmentatie en de goede kwaliteit van de oogschaduws. Mijn favoriete budget oogschaduw palette op dit moment.

Q: Gebruiken jullie één van bovenstaande producten en zijn jullie ook zo tevreden over hun kwaliteit?

7 gedachtes over “5 favoriete budget producten

  1. Het Essence palletje heb ik ook en hij is inderdaad geweldig🙂, momenteel gebruik ik m’n MAC Mineralise Skinfinish maar die is bijna op…automatisch ga ik dan terug naar de skinfinish van Catrice want ik vind hem ook geweldig!

  2. Die NYC oogschaduw doet me altijd een beetje denken aan de oogschaduw die ze sinds enkele jaren verkopen bij de Yves Rocher . Het zijn precies gelijkaardige verpakkingen. Ik zou zelf bijna zweren dat ze van dezelfde fabrikant komen, maar ik kan er natuurlijk ook gans naast zitten🙂

  3. Zien er allemaal uit als hele fijn product. ik heb nog al goede dingen gelezen over tinted moisturizer van essence, en allemaal positief misschien word het ook eens tijd dat ik deze eens probeer.🙂

Geef een reactie

