My top winter movies

Momenteel zit ik in de cafetaria van school. Achter mij zitten enkele jongens een wedstrijdje hoesten te houden. En inderdaad we kunnen er niet meer omhoog, de winter is in volle aantocht. Nog een paar weken en de kerstboom vindt zijn plaatsje in de woonkamer en zal de donkere lucht buiten wat laten oplichten. Ondanks zijn vele ongemakjes vind ik de winter een prachtig seizoen. De witte sneeuw die uit de hemel valt en de knusse momenten met familie en vrienden. Mijn ultieme wintermoment, samen met mijn hondje onder een dekentje terwijl één van mijn favoriete winterfilms op de televisie speelt. Even mijn ultieme films om de koude winterdagen mee door te komen op een rijtje.

Zot Van A
Ik zag deze film voor het eerst met een groep vrienden en dus link ik deze elke keer weer aan die leuke namiddag. Verder is het gewoon een goede romantische komedie waar ik elke keer weer van geniet.

Notting Hill
Iedereen heeft wel een film die hij bijna kan meespelen gewoon omdat hij hem zoveel heeft gezien. ‘Notting Hill’ is die film voor mij. Julia Roberts en Hugh Grant zijn heel lang mijn favoriete ‘filmkoppel’ geweest en stiekem droom ik nog steeds weg bij het romantische verhaal.

Pretty Woman
Again Julia Roberts maar ik zei het al, ze was heel erg lang (en nog steeds een beetje) mijn favoriete actrice. Ik hou gewoon van de sfeer van Pretty Woman. Heel erg romantisch.

The Hunger Games
Een film waar ik ook leuke herinneringen aan heb en die ik stiekem tegen mijn zin moest gaan kijken. Maar zo gaat het meestal met films die ik niet wil kijken, meestal worden ze meteen opgenomen in mijn favoriete ‘film’ lijstje. Een ietwat luguber verhaal maar meteen ook een sterk verhaal waarin je meteen in mee wordt genomen.

Friends with benefits
Deze ontdekte ik onlangs opnieuw en kan ik meteen ook klasseren bij ‘films met een romantisch verhaal’. Mila en Justin zijn zo’n schattig koppel en het verhaal komt zo realistisch over dat deze film niet in dit lijstje kon ontbreken.

Q: Met welke films kruipen jullie het liefst met een dekentje voor de tv?

2 gedachtes over “My top winter movies

  1. Friends with benefits & notting hill zijn hele leuke films, Zot van A ken ik niet ^^ & de hunger games moet ik nog gaan kijken, ben ik zo benieuwd naar ! Ik kijk graag zo veel mogelijk feels, dan liever is de bios & dan weer lekker thuis 🙂

Geef een reactie

