Look: Red Devil

Van alle kleuren oogschaduw die ik bezit, blijven de rode kleuren onaangeraakt. Het is een vrij heftige kleur die ik moeilijk te combineren vind. Daarbij komt ook dat die rode tint mij er nogal ziek doet uitzien. Maar omdat het jammer is dat al die prachtige oogschaduws ongebruikt in mijn stash blijven liggen besloot ik er mij toch aan te wagen. Vandaag dus mijn versie van de rode oogschaduw.

Wat heb ik gebruikt?
Essence – my skin tinted moisturizer
Essence – concealer stick

Catrice – Skin finish compact powder
88 palette – matte
Sleek – Oh so special palette
Urban Decay – The Naked Palette 1
Essence – get big lashes mascara volume curl
Catrice -Hollywoods Fabulous 40 ‘Gone With The Wind Blush’
Essence Wild Craft – Lipstick 02 Rosewood Hood

Nog effen off topic. Ik weet niet of jullie gemerkt hebben dat ‘jlovesbeauty’ sinds gisteren in een nieuw jasje zit. Wat vinden jullie, geslaagd, of toch liever de oude lay-out?

 

 

8 gedachtes over “Look: Red Devil

Geef een reactie

