Filmpje: Kruidvat reinigsproducten – mijn ervaring

Hoe leuk het ook is om met make-up te spelen, ’s avonds is het belangrijk om je huid goed te reinigen. De make-up van mijn gezicht halen voordat ik gaat slapen maakt dan ook standaard deel uit van mijn avondroutine. Al enkele weken gebruik ik reinigingsproducten van Kruidvat eigen merk en het leek me wel interessant om jullie even in een filmpje te tonen hoe de producten werken en wat ik ervan vind. 

kruidvat oog make-up remover 1,89 euro
kruidvat reinigingsmelk 1,89 euro
kruidvat gezichtslotion 1,89 euro

Op zich vind ik alle drie de producten heel goed werken. Maar omdat de gezichtslotion zoveel alcohol bevat en mijn huid wat irriteert denk ik niet dat ik deze nog opnieuw zal kopen (of misschien de versie voor de gevoelige huid).  

4 gedachtes over “Filmpje: Kruidvat reinigsproducten – mijn ervaring

Geef een reactie

