Essence – twilight breaking dawn part 2 blush

Ik kan het niet meer ontkennen, ik begin een ernstige blushverslaving te ontwikkelen (maar daarover later meer). Gisteren ging de allernieuwste en laatste Twilight film in prémiere en dus leek het me perfect om het vandaag met jullie te hebben over mijn nieuwste aanwist. Namelijk de blush uit de ‘Twilight Breaking Dawn part 2’ Limited Edition van Essence met de naam 01 Renesmee Red. Geen alledaags lief kleurtje maar wel een felle donkerrode kleur die meteen mijn aandacht trok. 

De blush komt in een vrij simpele plastieken verpakking waarop de naam van de Limited Edition staat. Jammer dat Essence hun fantasie niet wat meer hebben laten spreken. Wat ik wel positief vind aan de verpakking is dat deze stevig sluit. De blush bevat 5,5 gram product.

De collectie bevat maar een kleur blush. De naam is ‘Renesmee Red’ en is het best te omschrijven als een rode kleur. Althans in zijn doosje want eenmaal op de huid krijgt de blush een oranje/koraalrode kleur. Ook is deze blush matt, een leuke toevoeging aan mijn stash. Een heel erg mooi winterkleurtje.

De blush korrelt niet en is vrij zacht van structuur. Hierdoor gaat het aanbrengen makkelijk. De kleur is heel subtiel en is goed op te bouwen. Op mijn lichte huid is deze kleur best opvallend maar zoals ik zei is de kleur op te bouwen naar hoe fel jij hem wilt. Ik vind hem prachtig en volgens mij wordt dit één van mijn favoriete blushes voor komende winter. 

Deze blush is nog voor een beperkte tijd te koop in het kruidvat. Prijs: 2,89 euro

5 gedachtes over “Essence – twilight breaking dawn part 2 blush

Geef een reactie

