Original Palette – Sleek: Looks

Sinds afgelopen zondag ben ik de eigenaar van het ‘Original palette’ van Sleek. Ik liet jullie al een review en swatches zien. Ik kon niet wachten om met het palette aan de slag te gaan. Vandaag toon ik jullie drie looks die ik met het ‘Original’ Palette gemaakt heb. De uitdaging was om alle kleuren oogschaduw te gebruiken en dat is me gelukt. Het zijn uiteindelijk drie vrij uiteenlopende looks geworden, maar opvallen doen ze allemaal. 

Voor de eerste look besloot ik groen met roze te combineren. Als basis gebruikte ik de oogschaduwbasis van Essence. Daarna bracht ik een lichroze oogschaduw aan op mijn bewegend ooglid terwijl ik in mijn crease een groene kleur aanbracht. Onder mijn oog kwam een goud/groene kleur. Omdat de look vrij glitterig uitviel besloot ik een eyeliner te zetten met de matte zwarte kleur uit het palette. Wat ik aan deze look mis is matte oogschaduw. Ik hou wel van een beetje glitter, maar bij deze look heb ik het gevoel van een overdosis glitter. 

De tweede look wou maar niet op de foto. Ik bracht een gele, gouden tint aan in mijn ooghoek die ik uitblende in een blauw/groene kleur. In mijn crease bracht ik een bruine/roestige kleur aan die ik licht naar boven uitblende. Deze look is compleet iets anders dan ik normaal draag maar ik vind het effect van de lichtere kleur in mijn crease best geslaagd. Geen idee waarom maar ik krijg door deze look weer zin in de zomer.

Voor de laatste look besloot ik voor smokey te gaan. Ik bracht op mijn bewegend ooglid de prachtige donkerblauwe/zwarte kleur kleur die ik uitblende met een paarse kleur. Om de look iets spannender te maken bracht ik nog de matte zwarte kleur aan in mijn buitenste ooghoek. 

Ik ben nog steeds blij met mijn Original Palette. Door de verschillende kleuren kun je zowel neutrale als heel opvallende looks maken. Enig minpuntje is dat er geen matte highlighter in het palette zit. 

Q: Welke look vinden jullie het meest geslaagd?

7 gedachtes over “Original Palette – Sleek: Looks

Geef een reactie

