Tag: Liebster Award

Vandaag is het weer Tag time. Dit keer werd ik door Ellis getagt. Bedoeling is dat ik 11 dingen over mezelf moet vertellen, 11 vragen die Ellis opgesteld heeft moet beantwoorden en daarna nog 11 andere mensen taggen. Ik herinner mij dat ik deze tag in een ver verleden al eens invulde en dus speel ik dit keer even vals door enkel de leuke vragen van Ellis te beantwoorden. Let’s go..

Wat is jouw favoriete nagellakje Als nagellakverslaafde is het heel erg moeilijk om één favoriet nagellakje uit mijn meer dan 100 nagellakjes tellende nagellakstash te kiezen. Dus ik vertel jullie gewoon welke lakjes ik op dit moment het meest draag. Momenteel heb ik ‘See you soon‘ van Sinful Colors op mijn vingers, maar ook ‘Not like the Movies van OPI’ en ‘I am a Lob-star van Catrice’ behoren tot mijn favorieten. Allemaal echte herfstlakjes.

Waarom ben je begonnen met bloggen? Ik ben begonnen met bloggen toen ik de blog van ‘Teske’ ontdekte. Ik volgde toen al Juicystar07 op youtube en ik vond het super dat er ook Nederlandse meiden waren die over make-up schreven. Al snel volgde ik tientallen beautyblogs en toen begon het bij mij ook te kriebelen. Ondertussen bestaat ‘jlovesbeauty’ bijna een jaar en half en ik schrijf nog elke dag met plezier artikels.

Wat is jouw best gelezen artikel? Mijn best gelezen artikel is mijn home-page (aangezien veel artikelen voluit op mijn home-page verschijnen) maar als we dit even niet meetellen is dit mijn meest gelezen artikel. Het artikel bevat overbewerkte foto’s en beknopte tekst. Misschien wordt het weer tijd voor een update over mijn nagels.

In een regenpak over straat of de hele ochtend met natte kleren op je werk/school/waardanook Ik haat het om met natte kleren op school aan te komen dus ik zou gaan voor een regenpak. Maar eerlijk gezegd heb ik geen regenpak in mijn kleerkast hangen dusja in realiteit ga ik altijd voor de natte kleren, hoe hard ik ze ook haat.

Wat eet je als ontbijt? Elke morgen eet ik enkele sneetjes boterhammen met choco of aarbeienconfituur (hangt af van mijn stemming). Daarbij drink ik een glas water waarin een vitamientje is opgelost (kwestie van fris en fruitig in het leven te staan) en een grote tas koffie met melk. Die heb ik nodig om ’s morgens echt wakker te worden. In het weekend worden de boterhammen vervangen door een stokbroodje of sandwich.

Wat is jouw favoriete bloem? Zonder twijfel een orchidee. Ik vind dit zo’n strakke vrouwelijke bloemen en ik vind ze prachtig staan als decoratie. Ja, in mijn huisje later zal een pot met orchideeën niet ontbreken.

Welk huishoudelijk karwei vind je het allervervelendst? Strijken. Ik heb er geen probleem mee om de afwas te doen, de was in te steken, te dweilen of te koken. Maar strijken? Neen. Als het echt moet probeer ik het strijken leuker te maken door de strijkplank recht voor tv te plaatsen al leverde mij dat de laatste keer een kleine brandwonde op (lomp zijn hé). 

Zoete drop of zoute drop? en zoete popcorn of zoute popcorn? Ik ben geen fan van drop dus geen van beide. En over de popcorn moet ik niet lang denken. Zoete popcorn, ik ben een echt zoetemondje dus ik vind helemaal niets aan zoute popcorn. 

Waar heb jij het laatst om gehuild? Dat moet vorige week geweest zijn. Ik ben momenteel bezig met mijn lessen autorijden en geen idee waarom maar door de zenuwen begin ik steeds te huilen. Mijn begeleider begint er gelukkig al grapjes over te maken en ik zit er ook al mee te lachen (terwijl de traantjes over mijn wangen stromen). Eigenlijk weet ik trouwens niet waarom ik altijd huil want de rijlessen gaan zeker niet zo slecht.

Hou je van kunst? Zo ja welk schilderij vind je mooi? Ik hou zeker van kunst en ik ga af en toe met mijn mama naar musea. Mijn favoriete schilderij kan ik niet meteen geven maar schilderijen in de stijl van bovenstaande foto kan ik wel smaken. Een beetje retro en niet perfect. Zoiets zou ik later wel in mijn living willen hangen.

Hoe ga jij kerst vieren dit jaar? Sinds enkele jaren vieren we kerst thuis met ons gezin. We laten eten komen zodat mama niet de hele avond in de keuken hoeft te staan. Mijn zussen komen langs en we maken er een gezellige avond van. Precies om twaalf uur wordt de kerstboom geplunderd. Kerst is bij ons een echte familiedag.

Q: Als jullie nog enkele vragen over mij beantwoord willen zien, laat ze hieronder in een comment achter. Indien ik genoeg vragen krijg maak ik een Q&A filmpje. Nog een fijne zondag!

Bron foto's: weheartit
7 gedachtes over “Tag: Liebster Award

Geef een reactie

