MAC mineralize blush – Love Joy

De laatste tijd is mijn blush stash heel erg gegroeid. Waarschijnlijk omdat het pas sinds enkele weken is dat ik echt ontdekt heb wat blushes met mijn bleke gezicht kunnen doen. Jullie snappen wel dat toen ik in de MAC pro store was het niet kon laten om een blush te kopen. De mua bracht de kleur ‘Love Joy’ aan op mijn wangen en ik was meteen verkocht voor deze prachtige herfstkleur. Misschien moet ik jullie even verwittigen voor de overdosis aan foto’s in dit artikel.

Wat ik zo leuk vind aan de producten van MAC is dat ze in een kartonnen zwarte doosje komen. Dit geeft bij het kopen meteen een luxe gevoel en het verzacht de pijn voor je geplunderde portefeuille een beetje. Want voor een minezalize blush van MAC leg je 24 euro neer. 

Op de webshop van MAC staat mooi uitgelegd wat een ‘mineralize blush’ zo verschillend maakt van een gewone poederblush.

 ” Gebakken mineralen in een fijne poederformule die een buitengewone glans bieden en superlicht aanvoelen. De kleur wordt zachtjes opgebouwd, laagje per laagje, zonder zware dekking. Accentueert de jukbeenderen met een heldere, parelmoeren glinstering.”

De blushes van MAC komen in een ronde matte zwarte verpakking. De bovenkant is doorzichtig zodat je makkelijk de kleur van de blush kunt zien. Op de onderkant staat de naam van het product vermeld. De blush bevat 3,5 gram product. 

‘Love Joy’ is een warme lichtbruine blush met een gouden glans. Deze kleur is helemaal anders dan alle blushes die ik in mijn stash heb. Maar wat is hij mooi. Hij geeft mijn wangen een warme glans zonder echt opvallend te zijn. Dit maakt hem de perfecte kleur om de donkere wintermaanden met een gezonde en warme gloed op mijn wangen door te komen.

Dat ‘Love Joy’ goed gepigmenteerd is kun je wel zien op bovenstaande swatches. Omdat ‘Love Joy’ zo gepigmenteerd is, is het opletten dat je niet teveel product op je kwast neemt bij het opbrengen. Want anders loop je gegarandeerd rond met twee oranje/bruine wangetjes. Ook kun je daar de mooie gouden glans zien die de blush bevat. 

Deze blush was een cadeautje van mijn mama maar dat neemt niet weg dat ik 24 euro voor een blush heel veel geld vind. Daarvoor krijg je wel een heel mooi product met een geweldige pigmentatie. 

Mac is te koop in MAC pro store of online via maccosmetics

9 gedachtes over “MAC mineralize blush – Love Joy

  1. Oh ik heb niks met blush, maar dat komt omdat ik geen foundation gebruik. Toch vind ik heel veel blushes mooi, qua kleur en finish. Love Joy is een mooie kleur, mooi met de shimmers!

  2. Pingback: Favoriete producten 2013 | jlovesbeauty

Geef een reactie

